...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Každý by měl umět prodat cokoliv

Každý by měl umět prodat cokoliv

Krok po kroku se naučíte prodat jakýkoliv produkt nebo službu. A to opakovaně bez náhod nebo štěstí. Jako profesionál.

2 900 Kč

Bez DPH

10 lekcí

Obsah kurzu

3:17 h video a 17 PDF materiálů

Obsah kurzu

Autor:
Play Video

Krok po kroku se naučíte prodat jakýkoliv produkt nebo službu. A to opakovaně bez náhod nebo štěstí. Jako profesionál.

2 900 Kč

Bez DPH

10 lekcí

Obsah kurzu

3:17 h video a 17 PDF materiálů

Obsah kurz

Autor:

Online kurz: Každý by měl umět prodat cokoliv

Online kurz: Každý by měl umět prodat cokoliv

2 900 Kč (bez DPH)

Začněte prodávat už dnes. Jak?

Jak se stát obchodníkem, který je úspěšný a umí prodat cokoliv? Využijte tento návod od A do Z pro začátečníky a pokročilé, který pro vás připravil specialista z oboru s dlouholetou praxí. Najdete tam praktické ukázky a využití technik na konkrétních případech. Navíc získáte spoustu materiálů, díky kterým posunete své dovednosti ještě rychleji a rovnou si je i procvičíte, než půjdete do akce. K online kurzu získáte okamžitě přístup a know how můžete začít čerpat odkudkoliv.

10 lekcí, po kterých začnete prodávat jako profesionál

Lekce 1

Profese obchodník

Obsah lekce:
Kdo je obchodník a jaké jsou jeho hodnoty? Jaký je rozdíl mezi prodejcem a obchodníkem? Ovlivní hodnoty obchodníka jeho disciplínu a odkládání? Jak naložit se strachem a obavami. Co si o mně myslí okolí, co když udělám chybu, co když mě zákazník odmítne... Jak překonat strach?
24:10 video materiálů
2 PDF souborů
Lekce 2

Navázání opravdového vztahu se zákazníkem

Obsah lekce:
Jaké jsou obavy zákazníka a jak je odbourávat? Práce s osobní a seriózní vazbou pro navázání důvěry. Přebíhání mezi vazbami podle aktuálního průběhu a situace. Jak se vyvarovat pochlebování? Jak být pro zákazníka profesionálním partnerem? Jak být originální?
23:47 video materiálů
1 PDF souborů
Lekce 3

Vedení obchodního jednání pro zjištění potřeby

Obsah lekce:
Jaké jsou principy obchodního jednání? Jak reagovat na otázky a směřovat k vašemu cíli? Jak si nahrávat, aby vám zákazník sám řekl, co mu máte říct, aby koupil? V jakých situacích a jak používat otevřené a uzavřené otázky?
17:48 video materiálů
2 PDF souborů
Lekce 4

Prodej

Obsah lekce:
Jak zjistit potřebu a teprve potom prodat? Jak ovlivnit rozhodnutí pomocí pocitů a emocí? Správné použití metody FAB. Metoda vizualizace situace. Využití příběhu v prodeji a jak příběh "nepřehnat". Postup na zvýšení nákupní chutě zákazníka. Jak prodat při uvědomělé a jak při neuvědomělé potřebě zákazníka.
26:40 video materiálů
2 PDF souborů
Lekce 5

Námitky

Obsah lekce:
Proč se nebát námitek? Jak dopředu vytvořit reakce na námitku? Proces upřesnění námitky, souhlasného postoje a metod k vyřešení námitek. Proč nekončit vyřešenou námitku tečkou ale krokem dál, směrem k uzavření obchodu.
17:51 video materiálů
2 PDF souborů
Lekce 6

Uzavírání

Obsah lekce:
Jak poznat správný okamžik, kdy uzavřít jednání? V jaké fázi jednání se nacházíte? Proč zákazník váhá? Jaké jsou uzavírací otázky a jak je v jednání správně použít? Jak si říct o obchod? Jaká slova jsou zakázaná? Co se zákazníkem, který si to chce "promyslet"? Co se zákazníky, kteří potřebují nabídku s někým probrat?
27:19 video materiálů
1 PDF souborů
Lekce 7

Follow-up

Obsah lekce:
Jak postupovat při follow-upu se zákazníkem, který už řekl "ano", se zákazníkem, který se "rozmýšlí" a se zákazníkem, který říká "ne"? Jak efektivně pracovat s vlastním systémem kontaktů? Jak udržovat kontakty aktivní a jak kontakty rozvolávat? Jak vytěžit stávající zákazníky?
10:07 video materiálů
1 PDF souborů
Lekce 8

Překonání strachu z telefonování

Obsah lekce:
Jak překonat obavu z telefonování? Jakým způsobem správně přistoupit k telefonátu? Proč jsou důležité také ty hovory, kdy vám zákazník řekne "ne"? Jak si nebrat reakce zákazníků osobně? Proč si nesmíte vytvářet představy a předsudky? Jak si rozdělit telefonování do kroků a skutečně se do něj pustit?
19:16 video materiálů
2 PDF souborů
Lekce 9

Telefonování

Obsah lekce:
Jaká jsou pravidla pro domluvení osobní schůzky? Jakou volit formu hovoru? Jak překonat asistenkty a větu "pošlete mi to do mailu"? Jaký je rozdíl mezi studenými a teplými kontakty?
20:40 video materiálů
1 PDF souborů
Lekce 10

Závěr

Obsah lekce:
Jak pokračovat ve vlastním osobním rozvoji a sebevzdělávání? Vytvoření prodejního skriptu - plánu akce, který budete používat.
09:29 video materiálů
3 PDF souborů

Co všechno získáte?

10 videolekcí a praktických materiálů
Všechny lekce jsou online s přístupem 24 měsíců
Materiály pro domácí praxi
Zápis ke každé lekci

Pro koho je online kurz určený?

Pro ředitele a majitele firem

Zrevidujte svou byznysovou strategii, zefektivněte procesy a zajistěte firmě prosperující budoucnost výsledky.

Pro manažery a vedoucí

Staňte se uznávaným leaderem v týmu i v celé firmě a veďte svůj tým k vyšším výsledkům.

Pro manažery a vedoucí call center

Díky vlastnímu call centru máme mnoho zkušeností, o které se s vámi podělíme a přinesou výsledky.

Pro obchodníky

Získejte návody na procesy, obchodní strategie a na vyšší výsledky a zisky.

Pro account manažery a operátory

Zjednodušte si svou práci a buďte efektivnější při plnění cílů.

Ukázka z online kurzu

Online kurzem vás provede

Specialista na strategické řízení firem, obchodní strategie a zvyšování prodejů

Účastníci, kterým online kurz pomohl k výsledkům

sára filipcova

Sára Filipcová

Sales manager
Nano power

Honzovi musím poděkovat – začínala jsem dělat sales před cca 9 lety, kdy byly jeho výukové materiály snad ty jediné, který český internet nabízel. Znala jsem jeho videa i obě knížky pozpátku, byl pro mě velkou inspirací, učitelem a jsem přesvědčena, že velká část mých úspěchů v obchodních jednáních i vedení týmů stojí na tom, co jsem se tenkrát naučila od něj. Děkuji!

Zobrazit celou referenci
Jan Najvárek

Jan Najvárek

Majitel
Artin

Školení obchodních dovedností pana Laibla je nápadité a přesně míří na cíl. Podnítilo nás uvažovat, co vše můžeme v naší práci vylepšit.

Zobrazit celou referenci
tomas-musil

Tomáš Musil

technicko-obchodní zástupce
Iframix

Průběžně koukám na videa, co vydávají, nebo se vracím k těm, která jsem už viděl. Když nejsem ve své kůži, tak mě nakopávají.

Zobrazit celou referenci
Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.

Časté dotazy a odpovědi

Mohu sdílet svůj přístup?

Pokud budete chtít podpořit i své kolegy, využijte možnosti multilicence, díky které získáte online kurz za zajímavější cenu.

Jak získám své přihlašovací údaje?

Po zaplacení online kurzu vám přijde e-mail, ve kterém najdete přihlašovací údaje a můžete začít ihned čerpat informace.

Jak mohu za online kurz zaplatit a co je v ceně?

Za kurz můžete zaplatit online platební kartou nebo na fakturu. V ceně získáte 10 videolekcí, zápisů a 17 PDF materiálů.

Je přístup k videím časově omezený?

Ano, přístup máte na 2 roky.

Mohu si videa stáhnout a sdílet?

Kurz máte přístupný na stránkách pod přístupovými údaje a nelze sdílet bez naší předchozí dohody.

Je kurz stále aktuální nebo s novými tématy?

Ano, kurz je stále aktuální, ale nerozšiřuje se o nová témata. Jsou zde základní principy obchodu, které se nemění.

Pro jakou úroveň pokročilosti je tento kurz?

Tento kurz je vhodný jak pro začátečníky, kteří teprve začínají, tak pro pokročilé, kteří si rozšíří své znalosti a zrevidují své obchodní techniky.

Mohu získat online kurz pro firmu nebo multilicenci?

Ano, v případě nákupu multilicence získáte navíc online kurz za zajímavější cenu včetně administrátorského přístupu, kde můžete sledovat progres vzdělávání vašeho týmu.

Chcete více?

Konzultace

Konzultujte konkrétní situace se specialistou.

Workshop na míru

Workshopy pro celé týmy, které přizpůsobíme vašemu byznysu a potřebám.

Dlouhodobá spolupráce

Úzká spolupráce, která maximalizuje výsledky.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Online kurz do celé firmy

S multilicencí získá celý tým přístup do online kurzu za zajímavější cenu, která se odvíjí od jeho velikosti. Od zvýšení vašich prodejních výsledků vás dělí jen vyplnění tohoto formuláře a pár kliknutí.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 6752 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a získejte ebook cena versus hodnota.