...
🎁 TIP na dárek

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Oni(!) jsou důležití

Oni(!) jsou důležití

Jak si po letech udržet nadšení, když proti nám stojí rutina, vyhoření a nula energie? Na co si dát v jednání pozor a na co si zákazník potrpí?
Jak si po letech udržet nadšení, když proti nám stojí rutina, vyhoření a nula energie? Na co si dát v jednání pozor a na co si zákazník potrpí?

Tento díl Honza odstartoval myšlenkou, jak se vyhnout vyhoření a udržet si nadšení a chuť do dalších kroků, ačkoliv může být pro vás práce už rutinní záležitostí.

Jak si po letech udržet nadšení a chuť, když proti nám stojí rutina, vyhoření a energetické dno? Já sám doporučuju systém “výzev” – je fantastický pro získání nového impulsu. Ukážeme si konkrétní příklady, jak ho používat a získat zpět obchodnickou chuť.

Při jednání se zákazníkem je pro něj ve výsledku ten nejdůležitější on sám. Stejně tak je mu docela jedno, co vy byste rádi… Na co si dát v jednání pozor, čím neprovokovat a na co si zákazník potrpí?

Povedlo se mi někdy někoho poškodit? Ano, povedlo. A taky jsem za to dostal velkou facku od života. Svěřím se vám, jak jsem se s tím vyrovnával (a doufám, že vám to pomůže stejnou facku nedostat).

Přeji Vám úspěšné obchody

Honza Laibl

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Motivace zaměstnanců a obchodních týmů by neměla být jen o penězích. Jsou 3 motivy, které jsou více motivační než peníze. O jaké motivy jde?
Firma není jednotlivec, a proto je potřeba zakročit, pokud si týmy nebo oddělení mezi sebou nepředávají informace. A proč nepálit ...
Pojďme si nalít čistého vína. Slovo motivace dokáže samo o sobě vzbudit mnoho emocí. Pro jedny má pozitivní význam, který ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 5958 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a posouvají je na novou úroveň.