...
Nejbližší workshop:
7 900 Kč
bez DPH

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Největší chyba, proč se nedaří prodávat online

Největší chyba, proč se nedaří prodávat online

Online schůzky, online nástroje. Věci, bez kterých se moderní obchodník neobejde. Jak prodávat na online schůzkách se stejnou úspěšností jako na osobní?
Online schůzky, online nástroje. Věci, bez kterých se moderní obchodník neobejde. Jak prodávat na online schůzkách se stejnou úspěšností jako na osobní?

Taky věříte tomu, že se online nedá prodávat a na osobní schůzku nic nemá? Osobní setkání má svoje místo. Ale je šílenství se nenaučit využívat online nástroje na obchod a podporu byznysu. Ukážu vám, jak prodávat v online světě se stejnou úspěšností a naopak využít online ještě k jejímu zvýšení.

Dnes nebudu chodit kolem horké kaše a rovnou vám řeknu, v čem je ta největší chyba. Je to v přístupu ke schůzce. Většina obchodníků přistupuje k online schůzce úplně stejně jako k osobní a co nejde udělat, to nedělají a nehledají možnosti. 

Čemu věnovat pozornost:

  • Vytvořte si neprůstřelnou taktiku, aby se s vámi zákazník chtěl potkat online a motivaci pro něj, proč by se na ni měl těšit
  • Vytvořte si prodejní proces pro online nástroje
  • Vytvořte si kroky, jak zvýšíte svou důvěryhodnost a kredit u vašich (potenciálních) zákazníků i přes online nástroje
  • Zmapujte si online nástroje, které můžete ve svém oboru využívat a naučte se s nimi v základu pracovat (reakce na námitku “nevím jak”)
  • Zpracujte si nejčastější námitky a jak na ně budete reagovat 
  • Zrevidujte si kvalitu zvuku a videa a vytvořte plán vylepšení
  • Zamyslete se, jak komunikujete svou hodnotu a upravte komunikaci do online světa

Můžete se do jednotlivých bodů pustit a hledat ideální řešení, nebo využijte již vytvořeného online kurzu, kde získáte odpověď na všechny body výše zmíněné a praktické informace, které zaručeně fungují. Ušetříte čas s hledáním a snadno začnete aplikovat doporučení a pracovat s materiály, které jsem pro vás zpracoval. 

Najdete tam příklady z praxe, tipy na nástroje, reakce na ty nejčastější námitky, checklisty a vychytávky pro co nejlepší vedení schůzky, abyste i přes kameru uměli předat emoce a energii, která velmi často chybí a dotáhli jste schůzku k cíli. Ať už se bude jednat o první schůzku s potenciálním klientem, samotný prodej nebo follow up po nákupu. Staňte se profesionálním obchodníkem v onlinu ještě dnes: online kurz.

Ať se vám daří i v online světě

Petr Bernadič

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Spousta firem to řeší až teď. Na poslední chvíli, kdy došli do fáze, že už vlastně musí. Donutila je tahle ...
Situace na trhu je teď hodně různorodá a pro některé firmy nebude jiná možnost než se spojit s jinou firmou, ...
Konec roku se blíží a s ním i čas na zhodnocení plnění plánů. Když se nedaří, pro některé firmy je ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.