...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Největší chyba, proč se nedaří prodávat online

Největší chyba, proč se nedaří prodávat online

Online schůzky, online nástroje. Věci, bez kterých se moderní obchodník neobejde. Jak prodávat na online schůzkách se stejnou úspěšností jako na osobní?
Online schůzky, online nástroje. Věci, bez kterých se moderní obchodník neobejde. Jak prodávat na online schůzkách se stejnou úspěšností jako na osobní?

Taky věříte tomu, že se online nedá prodávat a na osobní schůzku nic nemá? Osobní setkání má svoje místo. Ale je šílenství se nenaučit využívat online nástroje na obchod a podporu byznysu. Ukážu vám, jak prodávat v online světě se stejnou úspěšností a naopak využít online ještě k jejímu zvýšení.

Dnes nebudu chodit kolem horké kaše a rovnou vám řeknu, v čem je ta největší chyba. Je to v přístupu ke schůzce. Většina obchodníků přistupuje k online schůzce úplně stejně jako k osobní a co nejde udělat, to nedělají a nehledají možnosti. 

Čemu věnovat pozornost:

  • Vytvořte si neprůstřelnou taktiku, aby se s vámi zákazník chtěl potkat online a motivaci pro něj, proč by se na ni měl těšit
  • Vytvořte si prodejní proces pro online nástroje
  • Vytvořte si kroky, jak zvýšíte svou důvěryhodnost a kredit u vašich (potenciálních) zákazníků i přes online nástroje
  • Zmapujte si online nástroje, které můžete ve svém oboru využívat a naučte se s nimi v základu pracovat (reakce na námitku “nevím jak”)
  • Zpracujte si nejčastější námitky a jak na ně budete reagovat 
  • Zrevidujte si kvalitu zvuku a videa a vytvořte plán vylepšení
  • Zamyslete se, jak komunikujete svou hodnotu a upravte komunikaci do online světa

Můžete se do jednotlivých bodů pustit a hledat ideální řešení, nebo využijte již vytvořeného online kurzu, kde získáte odpověď na všechny body výše zmíněné a praktické informace, které zaručeně fungují. Ušetříte čas s hledáním a snadno začnete aplikovat doporučení a pracovat s materiály, které jsem pro vás zpracoval. 

Najdete tam příklady z praxe, tipy na nástroje, reakce na ty nejčastější námitky, checklisty a vychytávky pro co nejlepší vedení schůzky, abyste i přes kameru uměli předat emoce a energii, která velmi často chybí a dotáhli jste schůzku k cíli. Ať už se bude jednat o první schůzku s potenciálním klientem, samotný prodej nebo follow up po nákupu. Staňte se profesionálním obchodníkem v onlinu ještě dnes: online kurz.

Ať se vám daří i v online světě

Petr Bernadič

Autor článku

CEO | Specialista na zvyšování ziskovosti, vedení týmů a obchod

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.