...
Black Friday

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–19.00
Nejlepší obchodníci se a) přesně drží plánu nebo b) improvizují?

Nejlepší obchodníci se a) přesně drží plánu nebo b) improvizují?

Pevně se držet osnovy pracovní schůzky nebo tomu dát volný průběh a improvizovat? Je lepší být na schůzce empatický kamarád nebo si jít za výsledkem?
Pevně se držet osnovy pracovní schůzky nebo tomu dát volný průběh a improvizovat? Je lepší být na schůzce empatický kamarád nebo si jít za výsledkem?

Na začátku tohoto dílu se Honza podíval na to, co dělají nejlepší obchodníci. Jak vedou své schůzky a zda sází na osnovy nebo improvizují.

  • Pevně se držet osnovy a plánu pracovní schůzky nebo tomu dát volný průběh a improvizovat? Jak postupují nejlepší obchodníci?
  • Je lepší být na schůzce empatický kamarád nebo si jít za výsledkem?
  • Řekl vám už někdo: “Obchodníka dělám 20 let, no tak asi vím, jak se to dělá”? Že něco dělám dlouho, ještě nutně neznamená, že to dělám dobře. Zjistit to jde zcela jinak.

Přeji Vám úspěšné obchody

Honza Laibl

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Co je vlastně VPC, neboli Value proposition canvas? K čemu je dobrý? Proč se využívá a proč je důležité mít ...
Motivace zaměstnanců a obchodních týmů by neměla být jen o penězích. Jsou 3 motivy, které jsou více motivační než peníze. O jaké motivy jde?
Všichni známe důležitost referencí. Většina z nás si domyslí k čemu slouží, proč jich je dobré mít co nejvíc a proč ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 5958 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a posouvají je na novou úroveň.