...
Poslední místa:

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–19.00
Nebuďte na volání sami a dosahujte lepších výsledků

Nebuďte na volání sami a dosahujte lepších výsledků

Existují dva tábory obchodníků. Ti, kteří raději volají o samotě v autě, v kanceláři, doma… a pak ti, kteří se účastní call parties, kde nejsou na volání sami. Obě varianty mají něco do sebe a každému vyhovuje něco jiného. Ale výsledky hovoří jasně. Pracoval jsem s mnoha obchodníky a jedna z variant přinášela znatelně lepší výsledky.
Existují dva tábory obchodníků. Ti, kteří raději volají o samotě v autě, v kanceláři, doma… a pak ti, kteří se účastní call parties, kde nejsou na volání sami. Obě varianty mají něco do sebe a každému vyhovuje něco jiného. Ale výsledky hovoří jasně. Pracoval jsem s mnoha obchodníky a jedna z variant přinášela znatelně lepší výsledky.

Když se zeptám obchodníka mezi čtyřma očima, která z těch svou variant je pro něj lepší, tak většina odpoví, že raději volají v autě, doma, v kanceláři, kde mají klid a nikdo je neslyší. Jak asi tušíte, statistika s výsledky hovoří jinak. Z dlouhodobé hlediska je mnohem efektivnější, když se potká 4, 5, 6 lidí v jednom prostoru. Celým prostorem se line motivační atmosféra a možná i tlak „Hele on ještě volá, tak bych měl jít také vytočit ještě jedno číslo.“, který přináší výsledky

Ale chápu, že tam působí mnoho strachů a myšlenek, která vám jedou v hlavě: „To bude trapný, někdo mě bude poslouchat…“ Na druhou stranu, pokud toto překonáte, tak můžete získat mnohem více schůzek. Mně i obchodníkům, se kterými jsem pracoval se to osvědčilo a rozdíly tam jsou opravdu znatelné. 

Když voláte doma, často býváte rušeni tím, že vám třeba dopere pračka, dopravce vám přiveze balík, tenhle zákazník mi nesednul, tak budu pokračovat zase zítra… Ve skupině dalších obchodníků se vám to nejspíš nestane. Lze to přirovnat ke cvičení. Jaká je pravděpodobnost, že si dnes doma zacvičíte a jaká je pravděpodobnost, že si půjdete zacvičit s kamarádem do posilovny? S větší pravděpodobností to kamarádovi nezrušíte, protože jste domluveni a počítá s vámi. A bonusem navíc je vyhecování k lepším výkonům. U volání je to stejné. Domluvte se s pár obchodníky na pravidelných volacích schůzkách a „hecujte se“ k lepším výsledkům. 

Přeji mnoho domluvených schůzek

Jakub Zamazal

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na domlouvání schůzek a telefonní manuály

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Ať už někomu telefonujeme my nebo někdo telefonuje nám s nějakým požadavkem, který chce vyřešit, tak ne vždycky narazíte na ...
Často se v call centrech setkávám s takovým nešvarem, kdy se operátoři i obchodníci staví do pozice odpovídatele místo toho, ...
S reakcí "nemám zájem" se setkal nejeden obchodní zástupce či pracovník call centra. Jak by se měli obchodníci s touto námitkou po telefonu vypořádat?

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.