Lucie Drdová
Lucie je členkou našeho obchodního týmu, kde společně s naším obchodním ředitelem je zodpovědná za plnění obchodních plánů a stará se o celkovou spokojenost klientů. Zkušenosti s obchodem získala již brzy ve své kariéře, kde pracovala pod firmami jako Vodafone, Sodexo, Notino nebo třeba Seznam.cz. Prošla si různými pozicemi v rámci obchodu a díky tomu získala skvělý přesah, který využívá dodnes. Lucie je prostředníkem mezi firmou a klientem a konzultuje a navrhuje to nejvhodnější řešení pro obě strany. Díky jejím znalostem firemního know how od cesty zákazníka, přes obchodní procesy až po strategické plány, dokáže vhodně poradit i našim klientům.
Proklientský přístup
Obchod v B2C i v B2B sektoru
8+ let
praxe
B2B i B2C
sektor
Lucie je členkou našeho obchodního týmu, kde společně s naším obchodním ředitelem je zodpovědná za plnění obchodních plánů a stará se o celkovou spokojenost klientů. Zkušenosti s obchodem získala již brzy ve své kariéře, kde pracovala pod firmami jako Vodafone, Sodexo, Notino nebo třeba Seznam.cz. Prošla si různými pozicemi v rámci obchodu a díky tomu získala skvělý přesah, který využívá dodnes. Lucie je prostředníkem mezi firmou a klientem a konzultuje a navrhuje to nejvhodnější řešení pro obě strany. Díky jejím znalostem firemního know how od cesty zákazníka, přes obchodní procesy až po strategické plány, dokáže vhodně poradit i našim klientům.
Proklientský přístup
Obchod v B2C i v B2B sektoru
8+ let
praxe
B2B i B2C
sektor
Další specialisté Každý Prodává
Petr Bernadič
CEO | Specialista na zvyšování ziskovosti, vedení týmů a obchod
Jan Laibl
Specialista na strategické řízení firem, obchodní strategie a zvyšování prodejů
Filip Soukup
CSO | Specialista na obchod a business development
Libor Zinkaizl
Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.