...
⭐ NOVINKA

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–18.00
Jakub Zamazal

Jakub Zamazal

Jakub pomáhá s obchodem a akvizicí po telefonu jak u jednotlivců, v obchodních týmech, tak i ve velkých call centrech. Působil například ve firmách eDo finance, České radiokomunikace, Wolf ČR, eCentre, Bidli, Poptávej.cz a další. Zvládne rozvolat kohokoliv. Kromě školení se stále pohybuje v obchodním prostředí a úspěšně podniká přes 15 let. Ať už chcete domluvit schůzku, prodat zajímavý produkt nebo najít obchodní potenciál na příchozí lince, Kuba s vámi celý proces projde, ukáže, jak na to a společně vymyslíte přístup, u kterého se nebudete cítit jako nutiči, a i tak budete mít výsledky. Telefon je stále jedna z nejefektivnějších forem pro domluvení obchodu, tak ho využijte.

Specializace
Domlouvání schůzek a prodej po telefonu
Tvorba telefonních manuálů
Dlouhodobé zvyšování úspěšnosti hovorů

5 000+ schůzek

domluvil

40+ firmám

pomohl s obchodem

Jakub pomáhá s obchodem a akvizicí po telefonu jak u jednotlivců, v obchodních týmech, tak i ve velkých call centrech. Působil například ve firmách eDo finance, České radiokomunikace, Wolf ČR, eCentre, Bidli, Poptávej.cz a další. Zvládne rozvolat kohokoliv. Kromě školení se stále pohybuje v obchodním prostředí a úspěšně podniká přes 15 let. Ať už chcete domluvit schůzku, prodat zajímavý produkt nebo najít obchodní potenciál na příchozí lince, Kuba s vámi celý proces projde, ukáže, jak na to a společně vymyslíte přístup, u kterého se nebudete cítit jako nutiči, a i tak budete mít výsledky. Telefon je stále jedna z nejefektivnějších forem pro domluvení obchodu, tak ho využijte.

Specializace
Domlouvání schůzek a prodej po telefonu
Tvorba telefonních manuálů
Dlouhodobé zvyšování úspěšnosti hovorů

5 000+ schůzek

domluvil

40+ firmám

pomohl s obchodem

Poslední články

Období dovolených je slabší obchodnické období. Zákazníci vám to ani nevezmou, nebo dostanete odpověď: „Teď ne, jsem na dovolené“. Tak má to vůbec smysl?
Jako obchodník budete znát situaci, kdy voláte zákazníkovi na pouhé doklepnutí obchodu, ale nakonec to nedopadne. Jak hovor vrátit zpět k původnímu záměru?
Volání o samotě nebo ve skupině dalších lidí? Každému vyhovuje něco jiného, ale výsledky hovoří jasně. Jedna varianta přináší lepší výsledky.

Další specialisté Každý Prodává

Petr Bernadič

CEO | Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků

Jan Laibl

Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu

Filip Soukup

CSO | Specialista na obchod a business development

Libor Zinkaizl

Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 6648 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a získejte ebook cena versus hodnota.