...
Nejbližší workshop:
7 900 Kč
bez DPH

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–19.00
František Školník

František Školník

František se pohybuje na poli obchodu a marketingu přes 14 let a pomáhá s jeho propojením a dosahováním cílů i v dalších firmách. Díky marketingové agentuře, kterou spoluzaložil, dokáže pomoci i s tvorbou zadání pro interní marketingové týmy nebo externí dodavatele, se kterými má bohatou zkušenost. Pomůže vám v propojení marketingu a obchodu tak, aby spolupracovali a pracovali na splnění obchodních cílů. František je stále aktivním obchodníkem, takže na sebe můžete narazit i v terénu.

Specializace
Komunikační koncepty, storytelling a branding
Propojování obchodních a marketingových cílů
Zastupování při vyjednávání s marketingovými dodavateli

300+ brandových strategií

na kterých se podílel ve své agentuře

1 500+ obchodních jednání

kterých se účastnil

František se pohybuje na poli obchodu a marketingu přes 14 let a pomáhá s jeho propojením a dosahováním cílů i v dalších firmách. Díky marketingové agentuře, kterou spoluzaložil, dokáže pomoci i s tvorbou zadání pro interní marketingové týmy nebo externí dodavatele, se kterými má bohatou zkušenost. Pomůže vám v propojení marketingu a obchodu tak, aby spolupracovali a pracovali na splnění obchodních cílů. František je stále aktivním obchodníkem, takže na sebe můžete narazit i v terénu.

Specializace
Komunikační koncepty, storytelling a branding
Propojování obchodních a marketingových cílů
Zastupování při vyjednávání s marketingovými dodavateli

300+ brandových strategií

na kterých se podílel ve své agentuře

1 500+ obchodních jednání

kterých se účastnil

František zvýší výsledky i vám

František díky zkušenostem z obchodu a marketingu dokáže tyto dvě odvětví propojit a s nimi propojit i vaše týmy. V roce 2009 vytvořil externí distribuční kanál pro prodej kreditních karet Citi Bank, který rychle expandoval do sedmnácti měst České republiky. Díky velkému a silnému týmu prodával až 1 000 kreditních karet denně a stal se tak kanálem s nejlepšími výsledky ve střední Evropě. Velkou roli v této etapě hrálo také postavení prodejního příběhu a interní firemní kultury. S Františkem se můžete potkat na konzultaci nebo v rámci dlouhodobých spoluprací.

Domluvit si konzultaci

Chci workshop na míru

Chci dlouhodobou spolupráci

Poslední články

​​Pamatujete si na ty situace, kdy jsme jako děti chtěli jedině ty “značkové” boty? Marně jsme rodičům vysvětlovali, že jsou ...
Obchodní oddělení s marketingovým ne vždy spolu dokonale spolupracují. Někdy to jsou pomalu boje na nože, kdy jedno oddělení nadává ...

František Školník v médiích

23.3.2022
František Školník se bavil se Štěpánem o spolupráci marketingových a obchodních oddělení ve firmách, jaká jsou úskalí, a jak by měla vypadat dobře fungující komunikace. To, že by měli táhnout za jeden provaz je každému jasné, ale jak na to?
18.6.2018
Co vedlo Františka k vytvoření dokumentu k Novému Prostoru? Představil celý koncept a problematiku lidí, kteří se ocitnou v nelehké životní situaci a díky Novému Prostoru se z ní chtějí dostat. Rozhodli jsme se společně s Honzou Laiblem, že jim pomůžeme s prodejem a František si to i vyzkoušel jaké to je prodávat časopis v metru.
17.3.2021
Co je to vlastně marketing? Co je to obchod? Jak to funguje, když se tyto dvě věci spojí? Jaký byl Františkův první obchod? Musí se člověk pro obchod narodit? Funguje ještě offline reklama? Jak musíte změnit svůj přístup v online prostředí?

Další specialisté Každý Prodává

Jan Laibl

Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu

Petr Bernadič

Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků

Libor Zinkaizl

Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management

Lada Laiblová

Specialista na zákaznickou péči a prodej po telefonu

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.