...
Nejbližší workshop:
4 900 Kč
bez DPH

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Filip Soukup

Filip Soukup

Filip pomáhá rozjíždět nové projekty, ujasnit si a formulovat jejich strategii, poznat svého zákazníka a definovat první kroky, které jsou potřeba k úspěšné realizaci. Sám založil podnikatelský inovační klub, ve kterém pomohl více než 36 projektům na jejich začátcích. Díky jeho více jak 10letým zkušenostem z obchodu dokáže pomoci i samotným obchodníkům s hledáním nových přístupů a cest. Za svou kariéru vybudoval 2 obchodní týmy a nastartoval obchodní divizi. Na Filipa jste mohli narazit například ve společnosti O2 Czech republic, Generali pojišťovna, T-mobile, Alpha Value, Keramika Soukup nebo v Západočeské univerzitě.

Specializace
Hledání nových cest k zákazníkům a jejich skutečných potřeb
Rozjezd nových projektů, startupů + Business development
interaktivní tréninky, onjoby/společné výjezdy u zákazníků

30+ projektům

pomohl s jejich začátky

1 podnikatelský inovační klub

založil

Filip pomáhá rozjíždět nové projekty, ujasnit si a formulovat jejich strategii, poznat svého zákazníka a definovat první kroky, které jsou potřeba k úspěšné realizaci. Sám založil podnikatelský inovační klub, ve kterém pomohl více než 36 projektům na jejich začátcích. Díky jeho více jak 10letým zkušenostem z obchodu dokáže pomoci i samotným obchodníkům s hledáním nových přístupů a cest. Za svou kariéru vybudoval 2 obchodní týmy a nastartoval obchodní divizi. Na Filipa jste mohli narazit například ve společnosti O2 Czech republic, Generali pojišťovna, T-mobile, Alpha Value, Keramika Soukup nebo v Západočeské univerzitě.

Specializace
Hledání nových cest k zákazníkům a jejich skutečných potřeb
Rozjezd nových projektů, startupů + Business development
interaktivní tréninky, onjoby/společné výjezdy u zákazníků

30+ projektům

pomohl s jejich začátky

1 podnikatelský inovační klub

založil

Filip pomůže navýšit výsledky i vám

Filip si prošel profesí obchodníka, manažera i zakladatele podnikatelského inovačního klubu. Pomohl více jak 30 projektům na jejich začátcích a sám jich desítky realizoval. Nastartoval celou divizi a vytvořil dva obchodní týmy. Pomáhá dalším projektům na jejich startech. V obchodních týmech dosahovat vyšších výsledků a nalezení nových přístupů k obchodu. S Filipem se můžete potkat na konzultaci, workshopu na míru, trénincích nebo v rámci dlouhodobých spoluprací.

Domluvit si konzultaci

Chci workshop na míru

Chci dlouhodobou spolupráci

Poslední články

Založil jsem podnikatelský inkubátor, ve kterém jsem pomáhal nadšencům nejrůznějších byznys nápadů s jejich realizací a správným nasměrováním, aby byl ...

Filip Soukup v médiích

22.6.2022
Učte se, jak upřímně obchodovat v jakékoliv fázi vaší obchodní cesty, a to od člověka, který se nebojí si své klienty vybrat, od Filipa Soukupa!
18.5.2022
Filip Soukup založil podnikatelský inkubátor, ve kterém pomáhal nadšencům nejrůznějších byznys nápadů s jejich realizací a správným nasměrováním, aby byl projekt úspěšný a stal se prosperující firmou. Pozoroval, co mají společného úspěšné projekty a začínající firmy. A právě s tím vás v článku seznámil.
16.6.2020
Filip Soukup je mladý podnikatel, který řeší krizový management. Do firem si jej najímají ve chvíli, kdy je zle. A dá se tvrdit, že to teď může pro některé firmy tak být. Proto nastupuje s krizovými plány a řešeními, jejichž implementace může společnostem zachránit působení.

Další specialisté Každý Prodává

Jan Laibl

Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu

Petr Bernadič

Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků

Libor Zinkaizl

Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management

Lada Laiblová

Specialista na zákaznickou péči a prodej po telefonu

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.