...
Aktualita

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Anna Tvrzníková

Anna Tvrzníková

Anna začínala v obchodní sféře před 18 lety. O 4 roky později se zaměřila na B2B sektor a jako key account manažerka se úspěšně soustředila na aktivní vytvářením nových obchodních příležitostí. Má bohatou zkušenost s obchodem, komunikací i prodejem po telefonu. Posledních 11 let působí jako inspirační průvodkyně, mentorka a trenérka osobního rozvoje. Vytváří a vede motivační a rozvojové akce jak pro jednotlivce, tak pro firemní klienty, kde pracuje individuálně s vybranými pracovníky i s celými týmy.

Nejraději pomáhá s firemní kulturou a jejím rozvojem, jelikož věří, že spokojený zaměstnanec = úspěšná firma. Mezi její spokojené firemní klienty patří například společnost K+B progres, Toyota, Office Depot, ZyXEL, ArcelorMittal a další.

Specializace
Mezilidská komunikace nejen na pracovišti
Prevence syndromu vyhoření
Analýza firemní kultury a její rozvoj

8 000+ hodin

proškolených

300+ klientů

spokojených

Anna začínala v obchodní sféře před 18 lety. O 4 roky později se zaměřila na B2B sektor a jako key account manažerka se úspěšně soustředila na aktivní vytvářením nových obchodních příležitostí. Má bohatou zkušenost s obchodem, komunikací i prodejem po telefonu. Posledních 11 let působí jako inspirační průvodkyně, mentorka a trenérka osobního rozvoje. Vytváří a vede motivační a rozvojové akce jak pro jednotlivce, tak pro firemní klienty, kde pracuje individuálně s vybranými pracovníky i s celými týmy.

Nejraději pomáhá s firemní kulturou a jejím rozvojem, jelikož věří, že spokojený zaměstnanec = úspěšná firma. Mezi její spokojené firemní klienty patří například společnost K+B progres, Toyota, Office Depot, ZyXEL, ArcelorMittal a další.

Specializace
Mezilidská komunikace nejen na pracovišti
Prevence syndromu vyhoření
Analýza firemní kultury a její rozvoj

8 000+ hodin

proškolených

300+ klientů

spokojených

Anna zvýší výsledky i vám

Anna je spolumajitelkou úspěšné firmy. Dříve se soustředila na školení obchodníků a telesales oddělení. Postupem času se však více zaměřila na analýzy firemní kultury a práci s lidskou pohodou. Právě ta má totiž obrovský vliv na úspěch jednotlivce i celé firmy. Její práce má dopady na míru fluktuace, osobní motivaci zaměstnanců a obchodní výsledky. Díky praxi dokáže zacílit na problematické oblasti a pomoci najít konstruktivní řešení. Její klienti často říkají, že díky rozhovorům dokáže za krátkou dobu zjistit od lidí o jejich firmě více užitečných informací, než vědí oni sami. Poté přichází s akčním plánem, který otevírá cestu k lepší spolupráci mezi týmy, spokojenějším a motivovanějším lidem a lepším výsledkům. Její tréninky komunikace a motivační semináře, které vede s humorem sobě vlastním, jsou velice oblíbené. S Annou se můžete potkat při inspirativním individuálním rozhovoru, na workshopu na míru pro váš tým nebo formou dlouhodobé spolupráce, která přináší maximální výsledky do firem.

Domluvit si konzultaci

Chci workshop na míru

Chci dlouhodobou spolupráci

Poslední články

Pojďme si nalít čistého vína. Slovo motivace dokáže samo o sobě vzbudit mnoho emocí. Pro jedny má pozitivní význam, který ...
Jednoho květnového odpoledne jsem přemítala u kávy o toxických lidech. Tento termín se v poslední době dostal hodně do povědomí ...

Anna Tvrzníková v médiích

10.9.2015
Trenér nemá být ve firmě pouze pro předání informací a zkušeností, ale měl by umět lidi nadchnout a nakopnout do jednotlivých kroků a práce.
21.3.2017
Najdete odpověd jak řešit každodenní otázky, díky kterým bude váš život příjemnějším.

Další specialisté Každý Prodává

Jan Laibl

Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu

Petr Bernadič

Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků

Libor Zinkaizl

Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management

Lada Laiblová

Specialista na zákaznickou péči a prodej po telefonu

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 5235 obchodníkům, manažerům a majitelům firem, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a posouvají je na novou úroveň.