...
Poslední místa:

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Miroslav Princ zná tajemství správného obchodního telefonátu

Miroslav Princ zná tajemství správného obchodního telefonátu

V tomto díle šla pozornost na telefonování. Jakých chyb se obchodníky dopouští, jaká by měla být forma vedení telefonátu a další.
V tomto díle šla pozornost na telefonování. Jakých chyb se obchodníky dopouští, jaká by měla být forma vedení telefonátu a další.

Jakým otázkám jsme se v rozhovoru věnovali?

  • Kdo je Miroslav Princ?
  • Jaká je budoucnost lidí v telemarketingu, nenahradí je do pár let stroje?
  • Princip a forma vedení telefonátu
  • Nejčastější chyby v telefonování
  • V čem se liší Češi od ostatních a na co si dát pozor v telefonátech?
  • Co je správným cílem obchodního telefonátu?
  • Co bych měl jako obchodník, který telefonuje, zjistit během telefonátu?
  • Jaká je hlavní alternativa k telefonování do budoucna? Jak a proč jako obchodník používat internet a networking k získávání kontaktů?
  • Jak se vyrovnat s telefonováním a jak k němu přistupovat?

Přeji Vám úspěšné obchody

Honza Laibl

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Víte, že léto nemusí být nejslabším obchodním obdobím v roce? Víte, jak se argumentačně připravit na to, proč by měl ...
Ať už někomu telefonujeme my nebo někdo telefonuje nám s nějakým požadavkem, který chce vyřešit, tak ne vždycky narazíte na ...
Další díl #janicnechci se zaměřil na hledání potřeb a naslouchání požadavků jak z pohledu obchodníků u zákazníků, tak z pohledu ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.