...
⏰ Blíží se

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–19.00
Mapa hovorů na zákaznické péči

Mapa hovorů na zákaznické péči

Autor:
Získejte návod pro komunikaci s klienty po telefonu, aby odcházeli spokojení a třeba i se službou navíc.
Autor:
Získejte návod pro komunikaci s klienty po telefonu, aby odcházeli spokojení a třeba i se službou navíc.

Popis materiálu

Stáhněte si mapu hovorů a řešte dotazy a problémy zákazníků jako profesionál. Máme pro vás připravené i konkrétní fráze, díky kterým můžete snadno přejít do prodeje dalších služeb, které zákazník ocení. Zjistíte, jak správně hovory začínat i končit, nebo čeho se úplně vyvarovat. Žádný problém zákazníka už pro vás nebude problémem. Tuto mapu by si měli stáhnout všichni, kteří pracují na zákaznických centrech a lidé, kteří přicházejí do styku se zákazníkem po telefonu.

Pro koho je materiál?

Pro vedoucí a manažery call center
Pro account manažery a operátory
Pro pracovníky zákaznických péčí
Pro každého, kdo telefonuje se zákazníky

S čím vám materiál pomůže?

S prodejem na zákaznické péči
S vyřešením problému zákazníka
Se spokojeností zákazníka
S nastavením struktury hovorů

Malá ochutnávka z materiálu

Materiál pro vás připravil

Specialista na zákaznickou péči a prodej po telefonu

Další materiály ke stažení zdarma

Neplýtvejte časem. Řiďte sebe, čas řídit nejde.

Vytvořené šablony, které zefektivní vaše schůzky a povedou je k cíli.

Vzdělávejte se systematicky a dosáhnete maximálního posunu.

Doplňující materiál s šablonami, ukázkami pro zvýšení výsledků

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhnout materiál: Mapa hovorů na zákaznické péči

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Zúčastněte se 4.4. webináře ZDARMA

Odnesete si konkrétní nápady na efektivní využití AI pro generování kvalitních leadů, nastavení obchodního procesu pro uzavření více obchodů a získání doživotních zákazníků.