28 myšlenek, které budou v roce 2022 zásadní při řízení firmy, vedení týmů a vlastním rozvoji. Každý z 9 specialistů se podíval na téma udržení klíčových lidí a útěku od konkurence vlastníma očima a předal tu nejklíčovější myšlenku. Vznikl z toho materiál plný návodných myšlenek, které mohou posunout váš byznys i vás samotné.
Já versus rok 2022 (PDF)
Autor:
Materiál, který shrnuje myšlenky od našich specialistů, které budou v roce 2022 nejzásadnější pro udržení klíčových lidí ve firmě, motivaci a útěku od konkurence.
Autor:
Materiál, který shrnuje myšlenky od našich specialistů, které budou v roce 2022 nejzásadnější pro udržení klíčových lidí ve firmě, motivaci a útěku od konkurence.
Popis materiálu
Pro koho je materiál?
Pro ředitele a majitele firem
Pro manažery a vedoucí
Pro obchodníky
Pro account manažery a operátory
S čím vám materiál pomůže?
Zaměřit pozornost na správné věci
Ukáže klíč k boji s konkurencí
Sníží pravděpodobnost odchodu klíčových lidí
Motivovat a inspirovat do dalších vás samotné
Materiál pro vás připravil
CEO | Specialista na zvyšování ziskovosti, vedení týmů a obchod
- 17 let praxe
- Vytvořil a inovoval 110+ obchodních strategií
Specialista na strategické řízení firem, obchodní strategie a zvyšování prodejů
- 18 let praxe
- Majitel 8 obchodních firem
CSO | Specialista na obchod a business development
- 11 let praxe
- pomohl 45+ týmům zvýšit obchodní výsledky
Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management
- 25 let praxe
- Strategicky vedl 250+ ředitelů a majitelů
Specialista na zákaznickou péči a prodej po telefonu
- 15 let praxe
- 26 000+ spokojených zákazníků na lince
Specialista na mezilidskou komunikaci, firemní kulturu a obchod
- 18 let praxe
- 300+ spokojených klientů
Další materiály ke stažení zdarma
Definujte si klíčové pilíře vaší firmy a zajistěte jí dlouhodobý růst
Záznam a materiály pro zvýšení počtu leadů i dealů
Vytvořené šablony, které zefektivní vaše schůzky a povedou je k cíli.
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.
Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.