...
KONZULTACE ZDARMA

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Já versus rok 2022 (PDF)

Já versus rok 2022 (PDF)

Autor:
Materiál, který shrnuje myšlenky od našich specialistů, které budou v roce 2022 nejzásadnější pro udržení klíčových lidí ve firmě, motivaci a útěku od konkurence.
Autor:
Materiál, který shrnuje myšlenky od našich specialistů, které budou v roce 2022 nejzásadnější pro udržení klíčových lidí ve firmě, motivaci a útěku od konkurence.

Popis materiálu

28 myšlenek, které budou v roce 2022 zásadní při řízení firmy, vedení týmů a vlastním rozvoji. Každý z 9 specialistů se podíval na téma udržení klíčových lidí a útěku od konkurence vlastníma očima a předal tu nejklíčovější myšlenku. Vznikl z toho materiál plný návodných myšlenek, které mohou posunout váš byznys i vás samotné.

Pro koho je materiál?

Pro ředitele a majitele firem
Pro manažery a vedoucí
Pro obchodníky
Pro account manažery a operátory

S čím vám materiál pomůže?

Zaměřit pozornost na správné věci
Ukáže klíč k boji s konkurencí
Sníží pravděpodobnost odchodu klíčových lidí
Motivovat a inspirovat do dalších vás samotné

Malá ochutnávka z materiálu

Materiál pro vás připravil

CEO | Specialista na zvyšování ziskovosti, vedení týmů a obchod

Specialista na strategické řízení firem, obchodní strategie a zvyšování prodejů

CSO | Specialista na obchod a business development

Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management

Specialista na zákaznickou péči a prodej po telefonu

Specialista na mezilidskou komunikaci, firemní kulturu a obchod

Další materiály ke stažení zdarma

Definujte si klíčové pilíře vaší firmy a zajistěte jí dlouhodobý růst

Neplýtvejte časem. Řiďte sebe, čas řídit nejde.

Vytvořené šablony, které zefektivní vaše schůzky a povedou je k cíli.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhnout materiál: Já versus rok 2022 (PDF)

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 6752 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a získejte ebook cena versus hodnota.