...
⏰ Blíží se

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–19.00
Malými krůčky k úspěchu

Malými krůčky k úspěchu

Je po workshopu nebo školení, zazněly tam zajímavé myšlenky a co dál? Jak převést maximum do praxe? Například u telefonování.
Je po workshopu nebo školení, zazněly tam zajímavé myšlenky a co dál? Jak převést maximum do praxe? Například u telefonování.

Workshop skončil, zazněly zajímavé myšlenky a co dál? Často jsem zvědavý, v jakém “stavu” budou obchodníci při dalším setkání. Těším se na to, až uvidím jejich pokroky. Potkáme se za měsíc a budeme tam, kde jsme začínali, anebo úspěšně zvládli zavést teorii do praxe?

Asi už je to klišé, i tak mi přijde nejpodstatnější začít a udělat alespoň každý den něco. Na konci každého workshopu nechávám obchodníky nastavit upomínku na každý den s tím, aby každý den udělali alespoň jednu věc, kterou se naučili, a nebo klidně zopakovali tu z předešlého dne. 

U telefonování (a řekl bych, že při kontaktu se zákazníkem obecně) je podle mého názoru důležité udržovat se v kondici. Každodenním voláním (klidně jen desetiminutovým) odpadá nechuť, která se přes týden nastřádá, a často ji pak překonáváme na týdenních “call party”

S pravidelností se zákonitě zvedne vaše úspěšnost, protože dovolatelnost zákazníkům je zásadní proměnná, kterou lze pozitivně ovlivnit voláním v různou denní dobu, různé dny. Ne každý je k dispozici v čas, který máte vyhrazený na “navolávání”.

Přeji vám úspěšné obchody

Jakub Zamazal

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na domlouvání schůzek a telefonní manuály

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Nábor nových lidí je jeden z nejdražších procesů každé firmy. Jak tedy sehnat takové lidi do firmy, aby se celý ...
Přes dvě třetiny firem prohlašují, že se neobejdou bez inovací, byť mnohdy jde pouze o drobná vylepšení. Zároveň však velká ...
Nálada je vaše zodpovědnost Jedna z nejzásadnějších věcí, kterou by měl každý manažer umět, je převzít zodpovědnost za náladu v ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Zúčastněte se 4.4. webináře ZDARMA

Odnesete si konkrétní nápady na efektivní využití AI pro generování kvalitních leadů, nastavení obchodního procesu pro uzavření více obchodů a získání doživotních zákazníků.