...
⏰ Blíží se

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Lež do obchodu nepatří

Lež do obchodu nepatří

Lež a obchod jsou často spojované, protože vytváří umělý dojem toho, že jedině tak něco prodáme. Mezi tím co je a není lež je ale tenká hranice.
Lež a obchod jsou často spojované, protože vytváří umělý dojem toho, že jedině tak něco prodáme. Mezi tím co je a není lež je ale tenká hranice.

Lež ve prospěch zákazníka. Co si o tom myslíte?

Lež a obchod jsou často spojované, protože vytváří umělý dojem toho, že jedině tak něco prodáme. Že je zapotřebí zákazníka oblbnout případně i trochu zalhat, aby si to zákazník vůbec koupil.

Je tu ale tenká hranice toho, co je lež a co není

Lež je mystifikování zákazníka nebo říkání něčeho jiného, než co sám jako obchodník vidí. 

Pravda je subjektivní hodnocení nebo nějaké paradigma situace. Ale žádná lež ve prospěch zákazníka podle mě neexistuje. Lež zkrátka do obchodu nepatří. 

Pokud obchodník lže, není to obchodník. Je to podvodník

V případě, že obchodník něco říká, čemu sám věří, ale někdo jiný to označuje jako lež, tak s tím nikdo nic neudělá. Důležité je mít pod kontrolou jenom to, čemu sám věří a jak to prezentuje zákazníkovi

Narazili jste někdy na podvodníka? Odhalili jste ho včas? 

Přeji vám úspěšné obchody

Petr Bernadič

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Jak udělat dobrý první dojem na schůzce? Jak by měl vypadat váš šatník a co by v něm nemělo chybět? ...
Při výběru marketingové agentury, popřípadě pak individuálního poskytovatele marketingu v podobě freelancera, je třeba myslet na pár důležitých věcí. Jaké ...
Co je vlastně VPC, neboli Value proposition canvas? K čemu je dobrý? Proč se využívá a proč je důležité mít ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Zúčastněte se 4.4. webináře ZDARMA

Odnesete si konkrétní nápady na efektivní využití AI pro generování kvalitních leadů, nastavení obchodního procesu pro uzavření více obchodů a získání doživotních zákazníků.