...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Lež do obchodu nepatří

Lež do obchodu nepatří

Lež a obchod jsou často spojované, protože vytváří umělý dojem toho, že jedině tak něco prodáme. Mezi tím co je a není lež je ale tenká hranice.
Lež a obchod jsou často spojované, protože vytváří umělý dojem toho, že jedině tak něco prodáme. Mezi tím co je a není lež je ale tenká hranice.

Lež ve prospěch zákazníka. Co si o tom myslíte?

Lež a obchod jsou často spojované, protože vytváří umělý dojem toho, že jedině tak něco prodáme. Že je zapotřebí zákazníka oblbnout případně i trochu zalhat, aby si to zákazník vůbec koupil.

Je tu ale tenká hranice toho, co je lež a co není

Lež je mystifikování zákazníka nebo říkání něčeho jiného, než co sám jako obchodník vidí. 

Pravda je subjektivní hodnocení nebo nějaké paradigma situace. Ale žádná lež ve prospěch zákazníka podle mě neexistuje. Lež zkrátka do obchodu nepatří. 

Pokud obchodník lže, není to obchodník. Je to podvodník

V případě, že obchodník něco říká, čemu sám věří, ale někdo jiný to označuje jako lež, tak s tím nikdo nic neudělá. Důležité je mít pod kontrolou jenom to, čemu sám věří a jak to prezentuje zákazníkovi

Narazili jste někdy na podvodníka? Odhalili jste ho včas? 

Přeji vám úspěšné obchody

Petr Bernadič

Sdílejte článek s přáteli

Autor článku

CEO | Specialista na zvyšování ziskovosti, vedení týmů a obchod

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.