...
KONZULTACE ZDARMA

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–18.00
Klíč k úspěšnému marketingu. Jak vybrat správného dodavatele? 

Klíč k úspěšnému marketingu. Jak vybrat správného dodavatele? 

Při výběru marketingové agentury, popřípadě pak individuálního poskytovatele marketingu v podobě freelancera, je třeba myslet na pár důležitých věcí. Jaké to jsou a na co se při výběru soustředit?
Při výběru marketingové agentury, popřípadě pak individuálního poskytovatele marketingu v podobě freelancera, je třeba myslet na pár důležitých věcí. Jaké to jsou a na co se při výběru soustředit?

Při výběru marketingové agentury, popřípadě pak individuálního poskytovatele marketingu v podobě freelancera, je třeba myslet na pár důležitých věcí. Jaké to jsou a na co se při výběru soustředit?

Čtěte více v našem článku níže, nebo si poslechněte nejnovější díl našeho podcastu a to se specialistou na brand, storytelling a na vše kolem marketingu – Františkem Školníkem, kterého vyzpovídal náš CEO a specialista na obchod Petr Bernadič

Jaký marketing je pro pro vás ten pravý?

Prvním a nejdůležitějším bodem při výběru marketingového poskytovatele je vědět, jaký druh marketingu od dané agentury/OSVČ očekáváte. První možnost je, že se chcete soustředit hlavně na váš brand – tedy vaši značku. Pokud je vaším cílem povědomí o vaší značce, toužíte po tom, aby se o vaší značce mluvilo a toužíte být poznáni pouhým pohledem na vaše logo, pak se chcete soustředit na brandový marketing. Hledáte tedy někoho, kdo umí vyprávět příběh vaší firmy a ví, jak se brandová kampaň dělá. 

V rámci brandového marketingu je důležité nastavení tonality komunikace vaší značky a také to, jaké máte hodnoty. To vše by měla agentura / OSVČ zvládnout určit a v těchto věcech byste si měli navzájem sedět. 

Odlišným přístupem v marketingu je takzvaný výkonnostní přístup. Zde vám jde hlavně o to, že všechny investované peníze se vám vrátí a ideálně i s mnohonásobným ziskem. S takovým přístupem hledáte agentury / OSVČ, které mají zkušenosti s výkonnostním marketingem a nejen to. Jde vám o to, aby z části přebrali i tzv. ownership, tedy to, že převezmou zopodvědnost za to, pokud se jim získání zisku nedaří. Chcete takovou agenturu / OSVČ, která má zkušenosti i s částečným obchodem a ovládá výkonnostní marketing jako takový. Zde nejde jen o naklikání kampaní, ale celkové strategie vašeho výkonnostního marketingu. 

Co je nejdůležitější při výběru?

Ať už je vaší prioritou brandový či výkonnostní marketing, nebo v ideálním případě obojí, myslete hlavně na to, že přece jenom je nejdůležitější, abyste si s daným člověkem, zodpovědným za váš marketing, lidsky sedli. Důležité je, abyste měli stejně nastavené hodnoty a předem nastavené KPI, podle kterých si zhodnotíte úspěšnost vaší spolupráce. 

Přeji vám ten nejlepší výběr partnera pro váš byznys a vaše cíle, které by měli ruku v ruce jít s těmi obchodními. Nastavení správných cílů a propojení obchodních cílů s marketingovými často řeším s firmami i formou konzultací. Pokud by to dávalo smysl i vám, rád vám pomohu najít a definovat to ideální pro vás.

František Školník

Sdílejte článek s přáteli

Autor článku

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Kdy automatizovat?  Otázka, která vězí mnohým v hlavě. Jak si na ni odpovědět?  Co chcete automatizovat a proč?  Podívejte se ...
Proč mít jednotný styl ve firmě  Představte si situaci, kdy jako klient jdete do firmy na jednání. Ve dveřích potkáte ...
Metoda SPIN  Tato metoda je jednou z nejúčinnějších prodejních metod, které jsou v současné době k dispozici. Byla vyvinuta Neilem ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 6752 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a získejte ebook cena versus hodnota.