...
⏰ Blíží se

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Klíč k úspěšnému marketingu. Jak vybrat správného dodavatele? 

Klíč k úspěšnému marketingu. Jak vybrat správného dodavatele? 

Při výběru marketingové agentury, popřípadě pak individuálního poskytovatele marketingu v podobě freelancera, je třeba myslet na pár důležitých věcí. Jaké to jsou a na co se při výběru soustředit?
Při výběru marketingové agentury, popřípadě pak individuálního poskytovatele marketingu v podobě freelancera, je třeba myslet na pár důležitých věcí. Jaké to jsou a na co se při výběru soustředit?

Při výběru marketingové agentury, popřípadě pak individuálního poskytovatele marketingu v podobě freelancera, je třeba myslet na pár důležitých věcí. Jaké to jsou a na co se při výběru soustředit?

Čtěte více v našem článku níže, nebo si poslechněte nejnovější díl našeho podcastu a to se specialistou na brand, storytelling a na vše kolem marketingu – Františkem Školníkem, kterého vyzpovídal náš CEO a specialista na obchod Petr Bernadič

Jaký marketing je pro pro vás ten pravý?

Prvním a nejdůležitějším bodem při výběru marketingového poskytovatele je vědět, jaký druh marketingu od dané agentury/OSVČ očekáváte. První možnost je, že se chcete soustředit hlavně na váš brand – tedy vaši značku. Pokud je vaším cílem povědomí o vaší značce, toužíte po tom, aby se o vaší značce mluvilo a toužíte být poznáni pouhým pohledem na vaše logo, pak se chcete soustředit na brandový marketing. Hledáte tedy někoho, kdo umí vyprávět příběh vaší firmy a ví, jak se brandová kampaň dělá. 

V rámci brandového marketingu je důležité nastavení tonality komunikace vaší značky a také to, jaké máte hodnoty. To vše by měla agentura / OSVČ zvládnout určit a v těchto věcech byste si měli navzájem sedět. 

Odlišným přístupem v marketingu je takzvaný výkonnostní přístup. Zde vám jde hlavně o to, že všechny investované peníze se vám vrátí a ideálně i s mnohonásobným ziskem. S takovým přístupem hledáte agentury / OSVČ, které mají zkušenosti s výkonnostním marketingem a nejen to. Jde vám o to, aby z části přebrali i tzv. ownership, tedy to, že převezmou zopodvědnost za to, pokud se jim získání zisku nedaří. Chcete takovou agenturu / OSVČ, která má zkušenosti i s částečným obchodem a ovládá výkonnostní marketing jako takový. Zde nejde jen o naklikání kampaní, ale celkové strategie vašeho výkonnostního marketingu. 

Co je nejdůležitější při výběru?

Ať už je vaší prioritou brandový či výkonnostní marketing, nebo v ideálním případě obojí, myslete hlavně na to, že přece jenom je nejdůležitější, abyste si s daným člověkem, zodpovědným za váš marketing, lidsky sedli. Důležité je, abyste měli stejně nastavené hodnoty a předem nastavené KPI, podle kterých si zhodnotíte úspěšnost vaší spolupráce. 

Přeji vám ten nejlepší výběr partnera pro váš byznys a vaše cíle, které by měli ruku v ruce jít s těmi obchodními. Nastavení správných cílů a propojení obchodních cílů s marketingovými často řeším s firmami i formou konzultací. Pokud by to dávalo smysl i vám, rád vám pomohu najít a definovat to ideální pro vás.

František Školník

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na komunikační koncepty a propojování obchodních cílů s marketingovými

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

E-maily jsou dnes jednou z nejdůležitějších forem komunikace v pracovním světě. Avšak s počtem příchozích e-mailů se může stát, že ...
Jak udělat dobrý první dojem na schůzce? Jak by měl vypadat váš šatník a co by v něm nemělo chybět? ...
Má vaše firma “expirační dobu”? Jak dlouho se vám bude takhle dařit a máte plán B, když se dařit přestane? ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Zúčastněte se 4.4. webináře ZDARMA

Odnesete si konkrétní nápady na efektivní využití AI pro generování kvalitních leadů, nastavení obchodního procesu pro uzavření více obchodů a získání doživotních zákazníků.