Kde se můžeme potkat
Rádi chodíme sdílet naše know how a dlouholeté zkušenosti i na jiné akce. Naše specialisty můžete vidět a slyšet na přednáškách, konferencích nebo networkingových akcích. Otevíráme témata obchodu, byznysu, osobního rozvoje a motivace a předáváme vše prakticky a srozumitelně, aby si každý odnesl maximum a uměl to aplikovat na sobě a svém byznysu.
Chcete nás na svoji akci?
Kdy, kde a na jaké téma? Napište nám a rádi s vámi probereme detaily.
Nejbližší akce, na kterých se na vás budeme těšit
Akce, které jsme navštívili
Jak z odcházejícího zákazníka udělat věrného a dále mu prodávat? Lada vám ukáže techniky, jak prostřednictvím vašich operátorů od zákazníků zjistit pravý důvod rušení a na to mu napasovat návrh pro jeho udržení a následující spokojenost. Díky tomu můžete z odcházejícího zákazníka udělat spokojeného a tím bude více ochotný si od vás služby / produkty dokupovat.
Unicorn mezi SaaS akcemi. 3 dny napráskané SaaS know-how, mastermindy, přednáškami, 1 to 1 schůzkami a vším, co si zamaneme.
Další ročník mezinárodní akce v oblasti telekomunikací a systému Mikrotik. Filip se zaměří na téma: Jak nastavit strategii zdražení a komunikovat ji zákazníkům tak, aby v tom viděli přínos a ne negativa
Filipa přednáška se zaměří na téma: Jak komunikovat se zákazníky - dlouhodobá strategie
Petr si připravil na konferenci téma: Jak komunikovat přidanou hodnotu pro zákazníka?
Networking, budování a prohlubování obchodních vztahů s dalšími hosty. Můžete se těšit i na odborné téma Každý může mít lepší obchodní výsledky.
Kvalitní zákaznická péče je důležitá, na tom se shodneme. Jak se zákazníky ale správně komunikovat? Zaměříme se na praktické tipy a ukázky jako důkaz, že některé způsoby komunikace působí lépe.
Dvoudenní konference na téma servis a péče o zákazníka
Jak přistupovat k obchodu ve firmě jako k plně řízenému projektu ve vaší firmě? Stále se na trhu setkáváme s firmami, pro které je obchod neznámou disciplínou a prostě nějak plyne. Ukážu vám, jak projektově dostat obchod pod kontrolu, aby přinášel zisky, které vaše firma nebo projekt potřebují.
Archetyp je o duši a charakteru značky, který útočí na zákazníkovy hodnoty a podvědomí a neřídí se ani tolik užitnou hodnotou produktu nebo služby. Řídí se emocemi a věřte, že emoce rozdělují a spojují lidi, tvoří lásku, vášeň a prodávají.
Inspirativní hosté, kteří se podělili o své zkušenosti při rozjezdu podnikání
Jak na podpoře více prodávat, jak se vypořádat s námitkami zákazníků, nebo prodat něco, co na skladě nemáme.
O time managementu, během níž zúčastněným vysvětlil principy efektivního nakládání nejen s pracovním, ale také s volným časem.
Jak vždy prodat sebe, myšlenku, službu či produkt
Konference TPC: Vše, co jste o podnikání chtěli vědět a neměli se kde zeptat
Naučte se lépe prodávat!
Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"
Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.