...
⏰ Poslední šance

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Každý den může být pátek

Každý den může být pátek

Každý z nás má okolo sebe někoho, kdo miluje pátky. A ono to možná nebude jen jeden člověk. Nebo jsem pátkofil i já? U drtivé většiny lidí se poslední pracovní den spojuje s pocitem úlevy, vyrelaxování, snížením napětí a očekávání víkendu.
Každý z nás má okolo sebe někoho, kdo miluje pátky. A ono to možná nebude jen jeden člověk. Nebo jsem pátkofil i já? U drtivé většiny lidí se poslední pracovní den spojuje s pocitem úlevy, vyrelaxování, snížením napětí a očekávání víkendu.

Hodně z nás oslavuje pátky. Když jdeme z práce, zastavíme se na dobrou kávu a něco na zub. Sedneme si na deku v parku. Setkáme se s přáteli. Jdeme na procházku se psem. Celý den se usmíváme a ten svět je najednou hezčí místo. Někdy to vypadá, jako kdyby všichni oslavovali, že je pátek!

Pak ale dostaneme pozitivní zprávy z práce. Vzpomene si na nás dávný kamarád. Podaří se uzavřít dlouho rozjednaný obchod, který nám dělal starosti. A dobré zprávy ještě podpoří sluníčko, které i přes nízké teploty hřeje. Najednou dostáváme chuť si zajít na tu dobrou kávu a něco na zub do kavárny, která nám brnkne do nosu. Jsme narovnaní v ramenou a jen tak potutelně se usmíváme.

Rozum se začne bouřit. „Co to dělám? Je úterý!“ A v tu chvíli možná přijde uvědomění, jak směšný je tento přístup a styl myšlení. Proč by pátek měl být lepší než jiné dny? Proč být zachmuřený zbylé dny v očekávání víkendu? Proč bychom nemohli mít super úterý?

Když ten den budete sedět na sluníčku na lavičce v parku s vonící kávou v ruce a užívat si den. Je to takové malé vítězství. Normální uvažování vypadá jinak. Čekáme, až bude lepší situace. Až bude vhodná doba. Až se naskytne ideální příležitost užít si trochu radosti. Až, až, … Co kdybychom přesunuli páteční nastavení mysli třeba i do pondělí, čtvrtka. Víc bychom si užívali sluníčka, výborného jídla, skvělých lidí okolo nás. Život by byl určitě mnohem veselejší. 

Přeji vám více “pátků” i v ostatní dny

Petr Bernadič

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Motivace zaměstnanců a obchodních týmů by neměla být jen o penězích. Jsou 3 motivy, které jsou více motivační než peníze. O jaké motivy jde?
Pojďme si nalít čistého vína. Slovo motivace dokáže samo o sobě vzbudit mnoho emocí. Pro jedny má pozitivní význam, který ...
Konec roku se blíží a s ním i čas na zhodnocení plnění plánů. Když se nedaří, pro některé firmy je ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 5958 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a posouvají je na novou úroveň.