Původně jsme se myšlence o změně názvu bránili. Každopádně čím víc jsme se s našimi klienty bavili, upravovali naše služby a pracovali na všech změnách, tak to byl nevyhnutelný krok. My nejsme žádné školicí centrum nebo školicí agentura. Nejsme žádní školitelé. My jsme lidé z praxe, kteří se rozhodli předávat své dlouholeté zkušenosti a know how dál. A tak se s názvem Školící centrum Jana Laibla loučíme a nově budeme vystupovat pod názvem Každý Prodává.
Na začátku léta jsme se s Petrem více zaměřili na naše klienty a bavili se s nimi o tom, v jaké situaci teď jsou, co aktuálně řeší, co jim bere nejvíce energie a zda mají teď nějaké zásadní problémy třeba i ve spojitosti s covidem. Většina klientů se shodovala v tom, co řeší a co je pro ně důležité. A to celé nás přivedlo právě k upravení našich služeb, abychom jim byli maximálně nápomocni a mohli jim pomoci k výsledkům.
Formu dlouhodobé spolupráce praktikujeme již několik let, ale z našeho webu se to nikdo nedozvěděl. Tudíž kdo se s námi nepotkal na schůzce, tak to nikde nezjistil. To byl další z kroků, na kterém jsme věděli, že musíme zapracovat. Web. Jakmile jsme se na něj více zaměřili, zjistili jsme, že má mnoho chyb a není dostatečně přehledný a transparentní. Naštěstí je těmto dnům už konec. Doplnili jsme veškeré naše služby a možnosti spoluprací, přidali mnoho praktického obsahu, upravili stávající workshopy a hlavně vše maximálně vysvětlili, co a jak probíhá, aby každý, kdo k nám přijde, věděl, co může čekat a co si odnese pro svůj konkrétní byznys.
Abychom mohli být co nejlepším partnerem pro dlouhodobý růst (nejen) firem, rozšířili jsme i náš tým specialistů. Stejně jako já, Petr Bernadič, Jakub Zamazal nebo Libor Zinkaizl jsou i noví členové lidé z praxe. Mají za sebou dlouholeté zkušenosti, výsledky a stále se v terénu pohybují. Tudíž přináší aktuální pohledy na nynější situaci na trhu. Podívejte se, o které specialisty se náš tým rozšířil. Rovnou vám prozradíme, že je nás dvojnásob.
A pokud celou dobu dumáte nad tím, proč se jmenujeme zrovna Každý Prodává, tak je to slogan, který razíme už dlouhou dobu a maximálně se s tou myšlenkou ztotožňujeme. Kultura prodeje v České republice není úplně nejlepší. S ohledem na její historii se ani není čemu divit a někteří obchodníci možná stále mají špatné postupy a špatně nastavené hodnoty a kazí (za nás té nejlepší možné profesi) jméno. Proto chceme maximálně pracovat na zlepšení vnímání profese obchodníka a hlavně na tom, aby nesl etické chování.
Když se zamyslíte, každý z nás něco prodává ve svém životě. Denně prodáváte své myšlenky, své názory. Například důvody, proč jsem zrovna dnes zapomněl dát talíř do myčky. To je to minimum, které opravdu každý denně prodává. A tuto myšlenku chceme dostat k lidem. Vlastně my vám právě teď tuto myšlenku „prodáváme“.
Přejeme vám co nejvíce úspěšných prodejů, ať už prodáváte cokoliv a určitě se budeme těšit na možnou spolupráci nebo třeba jen příjemnou chvilku u kávy
Váš tým specialistů na obchod