...
KONZULTACE ZDARMA

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Jsme Každý Prodává

Jsme Každý Prodává

Školící centrum Jana Laibla se mění na Každý Prodává. Nepřináší to jen změnu názvu a loga, ale i rozšíření služeb, spoluprací, materiálů a specialistů.
Školící centrum Jana Laibla se mění na Každý Prodává. Nepřináší to jen změnu názvu a loga, ale i rozšíření služeb, spoluprací, materiálů a specialistů.

Původně jsme se myšlence o změně názvu bránili. Každopádně čím víc jsme se s našimi klienty bavili, upravovali naše služby a pracovali na všech změnách, tak to byl nevyhnutelný krok. My nejsme žádné školicí centrum nebo školicí agentura. Nejsme žádní školitelé. My jsme lidé z praxe, kteří se rozhodli předávat své dlouholeté zkušenosti a know how dál. A tak se s názvem Školící centrum Jana Laibla loučíme a nově budeme vystupovat pod názvem Každý Prodává.

Na začátku léta jsme se s Petrem více zaměřili na naše klienty a bavili se s nimi o tom, v jaké situaci teď jsou, co aktuálně řeší, co jim bere nejvíce energie a zda mají teď nějaké zásadní problémy třeba i ve spojitosti s covidem. Většina klientů se shodovala v tom, co řeší a co je pro ně důležité. A to celé nás přivedlo právě k upravení našich služeb, abychom jim byli maximálně nápomocni a mohli jim pomoci k výsledkům.

Formu dlouhodobé spolupráce praktikujeme již několik let, ale z našeho webu se to nikdo nedozvěděl. Tudíž kdo se s námi nepotkal na schůzce, tak to nikde nezjistil. To byl další z kroků, na kterém jsme věděli, že musíme zapracovat. Web. Jakmile jsme se na něj více zaměřili, zjistili jsme, že má mnoho chyb a není dostatečně přehledný a transparentní. Naštěstí je těmto dnům už konec. Doplnili jsme veškeré naše služby a možnosti spoluprací, přidali mnoho praktického obsahu, upravili stávající workshopy a hlavně vše maximálně vysvětlili, co a jak probíhá, aby každý, kdo k nám přijde, věděl, co může čekat a co si odnese pro svůj konkrétní byznys.

Abychom mohli být co nejlepším partnerem pro dlouhodobý růst (nejen) firem, rozšířili jsme i náš tým specialistů. Stejně jako , Petr Bernadič, Jakub Zamazal nebo Libor Zinkaizl jsou i noví členové lidé z praxe. Mají za sebou dlouholeté zkušenosti, výsledky a stále se v terénu pohybují. Tudíž přináší aktuální pohledy na nynější situaci na trhu. Podívejte se, o které specialisty se náš tým rozšířil. Rovnou vám prozradíme, že je nás dvojnásob.

A pokud celou dobu dumáte nad tím, proč se jmenujeme zrovna Každý Prodává, tak je to slogan, který razíme už dlouhou dobu a maximálně se s tou myšlenkou ztotožňujeme. Kultura prodeje v České republice není úplně nejlepší. S ohledem na její historii se ani není čemu divit a někteří obchodníci možná stále mají špatné postupy a špatně nastavené hodnoty a kazí (za nás té nejlepší možné profesi) jméno. Proto chceme maximálně pracovat na zlepšení vnímání profese obchodníka a hlavně na tom, aby nesl etické chování.

Když se zamyslíte, každý z nás něco prodává ve svém životě. Denně prodáváte své myšlenky, své názory. Například důvody, proč jsem zrovna dnes zapomněl dát talíř do myčky.  To je to minimum, které opravdu každý denně prodává. A tuto myšlenku chceme dostat k lidem. Vlastně my vám právě teď tuto myšlenku „prodáváme“.

Přejeme vám co nejvíce úspěšných prodejů, ať už prodáváte cokoliv a určitě se budeme těšit na možnou spolupráci nebo třeba jen příjemnou chvilku u kávy

Váš tým specialistů na obchod 

Sdílejte článek s přáteli

Autor článku

Specialista na strategické řízení firem, obchodní strategie a zvyšování prodejů

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Kdy automatizovat?  Otázka, která vězí mnohým v hlavě. Jak si na ni odpovědět?  Co chcete automatizovat a proč?  Podívejte se ...
Metoda SPIN  Tato metoda je jednou z nejúčinnějších prodejních metod, které jsou v současné době k dispozici. Byla vyvinuta Neilem ...
Chybné chápání  Téma firemní kultury je často podhodnocené nebo minimálně chybně chápané. V praxi se setkáváme s názory, kdy si ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 6752 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a získejte ebook cena versus hodnota.