...
KONZULTACE ZDARMA

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–18.00
Je dobré zákazníkům ukázat, že nejsou jedinými zákazníky, o které se staráte?

Je dobré zákazníkům ukázat, že nejsou jedinými zákazníky, o které se staráte?

Je vhodné při domlouvání schůzky říkat zákazníkům, že ve stejný den máte před nimi i po nich ještě další schůzky v okolí? Proč je důležité zmínit emoce.
Je vhodné při domlouvání schůzky říkat zákazníkům, že ve stejný den máte před nimi i po nich ještě další schůzky v okolí? Proč je důležité zmínit emoce.

Na začátku tohoto dílu se Honza podíval na to, jestli je vhodné zmiňovat před zákazníkem, že ve stejný den máte schůzku v jejich okolí. Děláte to?

  • Je vhodné při domlouvání schůzky říkat zákazníkům, že ve stejný den máte před nimi i po nich ještě další schůzky v okolí?
  • Proč je důležité, aby emoce při komunikaci se zákazníkem zazněly a nespoléhali jste se na to, že si je zákazník sám domyslí?
  • Prozradím vám, jak si já sám připomínám svoje cíle a vize a co mi dlouhá léta viselo nad postelí.

Přeji Vám úspěšné obchody

Honza Laibl

Sdílejte článek s přáteli

Autor článku

Specialista na strategické řízení firem, obchodní strategie a zvyšování prodejů

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Jak udělat dobrý první dojem na schůzce? Jak by měl vypadat váš šatník a co by v něm nemělo chybět? ...
Při výběru marketingové agentury, popřípadě pak individuálního poskytovatele marketingu v podobě freelancera, je třeba myslet na pár důležitých věcí. Jaké ...
V novém díle #janicnechci se dozvíte odpovědi na dvě otázky.  Jak na chaos v e-mailech?  Bez čeho si nedokážu představit ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 6752 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a získejte ebook cena versus hodnota.