...
⏰ Poslední šance

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Jak zvládnout improvizaci na obchodní schůzce

Jak zvládnout improvizaci na obchodní schůzce

Tipy, jak vylepšit improvizaci, aby vás zákazník nerozhodil a vy jste byli připraveni mu odpovědět. Proč není špatné si říct za svoje služby o peníze.
Tipy, jak vylepšit improvizaci, aby vás zákazník nerozhodil a vy jste byli připraveni mu odpovědět. Proč není špatné si říct za svoje služby o peníze.

Tento díl Honza odstartoval pořekadlem “Náš zákazník, náš pán”. Platí to ve všech případech? I když třeba lže?

Na začátek tohoto #janicnechci si dáme úvahu nad pořekadlem „náš zákazník, náš pán“. Říká se, že zákazník má vždycky pravdu, ale co když narazíme na zákazníka, který bude lhát, podvádět nebo dokonce i krást (nemusí to být zrovna peněženka, ale například vaše know-how)?

Nejen strategie, ale i improvizace má svůj podíl na úspěšném průběhu obchodní schůzky. Na obou je proto potřeba pracovat a zlepšovat se v nich. Dnes vám dám moje tipy, jak vylepšit především improvizaci, aby vás zákazník nerozhodil a vy jste byli vždy připraveni mu odpovědět.

A proč není úplně špatný nápad říct si za svoje služby o peníze i přesto, že se vás na ně ptají vaši blízcí známí a vy jste vše do teď dělali zadarmo. Povím vám, jak takovou situaci elegantně zvládnout a buď je slušně odmítnout, nebo dostat zaplaceno.

Přeji Vám úspěšné obchody

Honza Laibl

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Co je vlastně VPC, neboli Value proposition canvas? K čemu je dobrý? Proč se využívá a proč je důležité mít ...
Motivace zaměstnanců a obchodních týmů by neměla být jen o penězích. Jsou 3 motivy, které jsou více motivační než peníze. O jaké motivy jde?
Všichni známe důležitost referencí. Většina z nás si domyslí k čemu slouží, proč jich je dobré mít co nejvíc a proč ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 5958 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a posouvají je na novou úroveň.