...
⏰ Blíží se

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Jak tunit telefonování jako profík?

Jak tunit telefonování jako profík?

Já vás hned zarazím. My už to máme vyřešené. My už odebíráme od konkurence. Letos už to nepůjde, zkuste se nám ozvat na konci roku. Jak na tyto reakce?
Já vás hned zarazím. My už to máme vyřešené. My už odebíráme od konkurence. Letos už to nepůjde, zkuste se nám ozvat na konci roku. Jak na tyto reakce?

Já vás hned zarazím. Nemusíte ani pokračovat. My už to máme vyřešené. My už na tohle máme smlouvu. My už odebíráme od konkurence. Máme člověka, který se nám o to stará. Letos už to nepůjde, zkuste se nám ozvat na konci roku.

Tyto námitky jsou obchodnickým evergreenem. O to více mě překvapuje, když jednotliví obchodníci, obchodní týmy nebo dokonce call centra neumí těmto nejčastějším námitkám předcházet. 

Jak jim předcházet? 

Vezměte si tužku a papír nebo notebook a napište si z několika desítek hovorů, co se vám tam stalo a stále se opakuje. Zaměřte se na to, proč zákazník ukončil hovor, proč jste se nedostali dál, jaká byla ta hlavní námitka, jaká byla vedlejší námitka, do jaké fáze hovoru jste dokázal zákazníka dovést… 

Až budete mít vše napsané, tak si vemte tento seznam (klidně až druhý den) a podívejte se na to analytickou optikou. Spočítejte si, kolikrát se vám vyskytla tahle a tahle námitka. Je nová nebo už ji znáte z minula? Dokážu zákazníka dovést doprostřed hovoru nebo mi uteče těsně před koncem? 

Až si vše číselně vyjádříte, tak zjistíte, na kterou námitku se zaměřit a naučit se, jak jí předcházet. Zjistíte také, co je vaší slabou stránkou hovoru. 

Nejčastěji slyším od obchodníků: “Mně to telefonování nejde. Já na tohle nejsem.” Dle mého názoru je každý dobrý v jiné části hovoru. Někomu jde úvodní řeč, někdo se umí skvěle bavit s druhou stranou, někdo umí na konci hovoru uzavírat obchody. A proto je důležité analyzovat vaše hovory a zaměřit se na své slabé stránky. Identifikujte si nejčastější námitky a těm potom předcházejte.  

Přeji hodně navolaných obchodů

Jakub Zamazal

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na domlouvání schůzek a telefonní manuály

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Nábor nových lidí je jeden z nejdražších procesů každé firmy. Jak tedy sehnat takové lidi do firmy, aby se celý ...
Přes dvě třetiny firem prohlašují, že se neobejdou bez inovací, byť mnohdy jde pouze o drobná vylepšení. Zároveň však velká ...
Nálada je vaše zodpovědnost Jedna z nejzásadnějších věcí, kterou by měl každý manažer umět, je převzít zodpovědnost za náladu v ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Zúčastněte se 4.4. webináře ZDARMA

Odnesete si konkrétní nápady na efektivní využití AI pro generování kvalitních leadů, nastavení obchodního procesu pro uzavření více obchodů a získání doživotních zákazníků.