...
⏰ Blíží se

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Jak si vytvořit strategii, aby zákazník koupil teď a od vás

Jak si vytvořit strategii, aby zákazník koupil teď a od vás

Víte, že léto nemusí být nejslabším obchodním obdobím v roce? Víte, jak se argumentačně připravit na to, proč by měl zákazník koupit právě teď? To a mnohem více o obchodě právě v novém díle #janicnechci. 

V tomto díle jsem se podíval na:

  • Léto nemusí být nejslabším obdobím v roce. Naopak si můžete uloupnout větší část trhu.  
  • Jak se argumentačně připravit, aby u nás chtěl zákazník koupit právě teď.
  • Prozradím vám, co se změnilo v práci obchodníka za poslední roky. A že toho je.

Některé firmy dobře znají, že zákazníci začínají nakupovat až na konci roku a v průběhu ne, jak to udělat, aby chtěli i dříve? 

Když něco prodáváte, tak si zodpovězte 4 otázky:

  1. Proč si mají zákazníci produkt koupit? Nezapomeňte, že to musí korespondovat s jejich potřebami. Takže tomu by mělo předcházet vytvoření VPC (Value Proposition Canvas), pokud nemáte.  Ideálně si udělejte společný workshop s vašimi lidmi, nebo si vezměte na pomoc i nás, abyste to měli správně vytvořené a rozšířené o naše nápady a zkušenosti. 
  2. Proč si to mají koupit od mojí firmy?
  3. Proč si to mají koupit ode mě jako od člověka?
  4. Proč si to mají koupit právě teď? V dnešní době všechno snese odklad, tak proč zrovna teď?

Jak se připravit na argumentační strategii, proč koupit právě teď?

Vypracujte si seznam ke 4 kategoriím, a to:

  1. Negativní emoce – Například pocit ztráty, nebudete k dispozici, vyčerpá se budget
  2. Negativní fakta – Například už teď proděláváte tolik a tolik, klíčoví lidé mohou odejít 
  3. Pozitivní emoce – Například ostatní už to udělali, měl byste taky
  4. Pozitivní fakta – Například už teď začnete šetřit tolik a tolik, ukotvíte lidi na klíčových pozicích atp. 

To a ještě mnohem více se skrývá v tomto díle. 

Nebo si pusťte pořad na podcastových platformách – Apple Podcast a Spotify

Další otázky do #janicnechci pokládejte zde: https://bit.ly/dotazy-janicnechci

Přeji příjemný poslech a nezapomeňte hodit odběr tam, kde posloucháte

Honza Laibl

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Jak udělat dobrý první dojem na schůzce? Jak by měl vypadat váš šatník a co by v něm nemělo chybět? ...
Při výběru marketingové agentury, popřípadě pak individuálního poskytovatele marketingu v podobě freelancera, je třeba myslet na pár důležitých věcí. Jaké ...
V novém díle #janicnechci se dozvíte odpovědi na dvě otázky.  Jak na chaos v e-mailech?  Bez čeho si nedokážu představit ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Zúčastněte se 4.4. webináře ZDARMA

Odnesete si konkrétní nápady na efektivní využití AI pro generování kvalitních leadů, nastavení obchodního procesu pro uzavření více obchodů a získání doživotních zákazníků.