...
⏰ Poslední šance

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Jak si vytvořit strategii, aby zákazník koupil teď a od vás

Jak si vytvořit strategii, aby zákazník koupil teď a od vás

Víte, že léto nemusí být nejslabším obchodním obdobím v roce? Víte, jak se argumentačně připravit na to, proč by měl zákazník koupit právě teď? To a mnohem více o obchodě právě v novém díle #janicnechci. 

V tomto díle jsem se podíval na:

  • Léto nemusí být nejslabším obdobím v roce. Naopak si můžete uloupnout větší část trhu.  
  • Jak se argumentačně připravit, aby u nás chtěl zákazník koupit právě teď.
  • Prozradím vám, co se změnilo v práci obchodníka za poslední roky. A že toho je.

Některé firmy dobře znají, že zákazníci začínají nakupovat až na konci roku a v průběhu ne, jak to udělat, aby chtěli i dříve? 

Když něco prodáváte, tak si zodpovězte 4 otázky:

  1. Proč si mají zákazníci produkt koupit? Nezapomeňte, že to musí korespondovat s jejich potřebami. Takže tomu by mělo předcházet vytvoření VPC (Value Proposition Canvas), pokud nemáte.  Ideálně si udělejte společný workshop s vašimi lidmi, nebo si vezměte na pomoc i nás, abyste to měli správně vytvořené a rozšířené o naše nápady a zkušenosti. 
  2. Proč si to mají koupit od mojí firmy?
  3. Proč si to mají koupit ode mě jako od člověka?
  4. Proč si to mají koupit právě teď? V dnešní době všechno snese odklad, tak proč zrovna teď?

Jak se připravit na argumentační strategii, proč koupit právě teď?

Vypracujte si seznam ke 4 kategoriím, a to:

  1. Negativní emoce – Například pocit ztráty, nebudete k dispozici, vyčerpá se budget
  2. Negativní fakta – Například už teď proděláváte tolik a tolik, klíčoví lidé mohou odejít 
  3. Pozitivní emoce – Například ostatní už to udělali, měl byste taky
  4. Pozitivní fakta – Například už teď začnete šetřit tolik a tolik, ukotvíte lidi na klíčových pozicích atp. 

To a ještě mnohem více se skrývá v tomto díle. 

Nebo si pusťte pořad na podcastových platformách – Apple Podcast a Spotify

Další otázky do #janicnechci pokládejte zde: https://bit.ly/dotazy-janicnechci

Přeji příjemný poslech a nezapomeňte hodit odběr tam, kde posloucháte

Honza Laibl

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Co je vlastně VPC, neboli Value proposition canvas? K čemu je dobrý? Proč se využívá a proč je důležité mít ...
Motivace zaměstnanců a obchodních týmů by neměla být jen o penězích. Jsou 3 motivy, které jsou více motivační než peníze. O jaké motivy jde?
Všichni známe důležitost referencí. Většina z nás si domyslí k čemu slouží, proč jich je dobré mít co nejvíc a proč ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 5958 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a posouvají je na novou úroveň.