...
Poslední místa:

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Jak si lépe porozumět po telefonu se zákazníkem?

Jak si lépe porozumět po telefonu se zákazníkem?

Prosím vás, co po mně chcete? To mi něco nabízíte? Pokud se tyto věty objeví během hovoru, ukazuje to na to, že je nutné obchodní hovor zlepšit či změnit.
Prosím vás, co po mně chcete? To mi něco nabízíte? Pokud se tyto věty objeví během hovoru, ukazuje to na to, že je nutné obchodní hovor zlepšit či změnit.

Prosím vás, co po mně chcete? To mi něco nabízíte? O čem se tady bavíme? Jsou vám tyto otázky povědomé? Tyto věty nám říkají, že si obchodník a zákazník nerozumí. Pokud se tyto věty objeví během hovoru, ukazuje to na to, že je nutné hovor v dané části zlepšit či změnit. Přepsat telefonní manuál.

Je velmi časté, že čím více obchodník telefonuje, tím více se hovor zbytečně natahuje. Původní jednoduchý hovor se obalí zbytečnou slovní vatou, a tím vzniká problém. Obchodník bývá vyčerpaný, zákazník nerozumí a domluvení schůzky se často neuskuteční. 

Dlouhý hovor spěje k jedinému. Zákazník už to nevydrží a začne se ptát. Nejčastěji zazní otázky: “Odkud jste? Kde jste vzal na mě číslo? Co teda po mně chcete?” I když to obchodník má původně připravené, tak mu zákazník najednou sebere pomyslnou nit a začne improvizovat. Tyto scénáře většinou nekončí úspěšně

Já sám často používám a radím všem obchodníkům, aby si před každým hovorem napsali na papír větu „O co mi jde je…“. Zde si doplňte produkt nebo službu, se kterou obchodujete. 

„Pane Nováku, o co mi vlastně jde, je se vás zeptat, jestli se můžu tento týden na 20 minut zastavit a představit vám to řešení. Vyhovuje vám středa?“ 

Garantuji vám, že pokud půjdete rovnou k věci touto větou, tak nebudete vyčerpaný a budete mít více domluvených schůzek. Také můžete používat „Přejdu rovnou k věci…“ Obě věty fungují. Nejdůležitější je vyjasnit si, o co vám v daném hovoru jde a co po zákazníkovi chcete. 

Věřím, že vám tato rada pomůže a přeji vám hodně navolaných schůzek.

Jakub Zamazal

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na domlouvání schůzek a telefonní manuály

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Víte, že léto nemusí být nejslabším obchodním obdobím v roce? Víte, jak se argumentačně připravit na to, proč by měl ...
Ať už někomu telefonujeme my nebo někdo telefonuje nám s nějakým požadavkem, který chce vyřešit, tak ne vždycky narazíte na ...
Poptávka po zaměstnancích je opět na rekordní úrovni, a tak najít spolehlivého a pracovitého zaměstnance je nadlidský úkol. Kvalitní uchazeči ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.