...
⭐ NOVINKA

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Jak se připravit na pohovor

Jak se připravit na pohovor

Co napsat do životopisu, co říkat na pohovoru a jaké by měly být vaše první dvě věty, abyste maximalizovali šanci na získání pozice (nejen pro obchodníky)
Co napsat do životopisu, co říkat na pohovoru a jaké by měly být vaše první dvě věty, abyste maximalizovali šanci na získání pozice (nejen pro obchodníky)

Na začátku tohoto dílu se Honza podíval na téma životopisů a pohovorů. Jaké by měly být první dvě věty, abyste uspěli. 

  • Hlásíte se na pozici obchodníka? Co napsat do životopisu, co říkat na pohovoru a jaké by měly být vaše první dvě věty, abyste maximalizovali šanci na získání obchodnické pozice? (ps: stejný postup platí nejenom pro obchodníky)
  • Jak nejlépe reagovat na ty, co vám říkají, že prodej nebo telefonování je špatná věc?
  • Jak v osobním i pracovním životě vylepšit komunikaci, vyjadřování, postoj, mimiku tváře, dýchání nebo i podání otázky a odpovědi? Jak se v tom všem může introvert zdokonalit? A proč vůbec ničemu nepomůže udělat z něj extroverta?

Přeji Vám úspěšné obchody

Honza Laibl

Sdílejte článek s přáteli

Autor článku

Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Chybné chápání  Téma firemní kultury je často podhodnocené nebo minimálně chybně chápané. V praxi se setkáváme s názory, kdy si ...
Jak tedy nastavit náborový proces tak, aby efektivně fungoval, i když se zvýší počet kandidátů? Jak využívat nových technologií při ...
Jak poznat vyhoření?  V poslední době se stal syndrom vyhoření (také známé pod anglickým pojmem burnout syndrome) častým tématem ve ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 6648 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a získejte ebook cena versus hodnota.