fbpx

Jak se zaměřit na prodej při příchozích hovorech?

Minulý týden jsem byl svědkem jednoho hovoru, když jsem čekal na masáž. Na recepci seděla velmi milá slečna. Začal zvonit telefon a recepční ho zvedla. Slyším, jak říká do telefonu “Určitě, děláme thajskou, olejovou, klasickou… Vyberte si na webu, dejte nám potom vědět a já vám zarezervuju termín.”

Hned jsem si představil, kdybych byl majitelem, tak jsme možná přišli o 900 Kč, protože ten zákazník se možná rozhodne, ale možná taky ne. 

Tahle rada patří všem, kteří přijímají hovory, ať už se jedná o zákaznické linky, infolinky, drobné služby, masáže, opravy, kosmetiku… cokoli. Ten zákazník vám volá z nějakého důvodu. Z nějakého důvodu se nejde podívat na web nebo na Facebook… A proto se domnívám, že byste mu měli ten čas věnovat. 

Během hovoru se můžete zeptat třeba na: Jakou máte zkušenost? Kam teď chodíte? Už jste u nás někdy byl? Preferujete 60 nebo 90 minut? Je vám bližší olejová masáž nebo klasická? A když už si takhle voláme, můžu vás rovnou objednat? 

V tu chvíli jsem udělal pro zákazníka všechno, aby si koupil teď a tady. Nemusím ho odkazovat někam na web a čekat až si něco koupí. 

Proto se věnujte lidem, kteří vám volají. Nemusíte pak tvořit databáze studených kontaktů a lámat si zuby, že voláte někam, kde o vás nikdo nic neví a kdo vás už z podstaty nechce.

Školení obchodníků, pracovníků call center a zákaznické podpory

“Ať už chcete domluvit schůzku, prodat zajímavý produkt zákazníkovi nebo najít obchodní potenciál na příchozí lince, vezmu telefon s vámi a společně vymyslíme přístup, který vám bude sedět na míru a přinese výsledky.”

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Další články

Zadejte svůj e-mail a získejte e-book

Vaše osobní údaje (jméno a e-mailová adresa) jsou v bezpečí. Budou zpracovány podle zásad ochrany osobních údajů, které vycházejí z české a evropské legislativy. Stisknutím tlačítka dáváte souhlas s tímto zpracováním potřebným pro zaslání e-booku a dalších e-mailů od Školícího centra Jana Laibla, které se budou týkat obchodních tipů a osobního rozvoje. Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat kliknutím na tlačítko ODHLÁSIT v každém zaslaném e-mailu.