...
KONZULTACE ZDARMA

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–18.00
Jak postupovat u klienta, který chce znát cenu ještě před schůzkou

Jak postupovat u klienta, který chce znát cenu ještě před schůzkou

Když si domlouváte schůzky po telefonu, stane se někdy, že po vás chce klient znát cenu předtím, než se s ním vůbec potkáte? Mlžit a zatajovat nemá smysl.
Když si domlouváte schůzky po telefonu, stane se někdy, že po vás chce klient znát cenu předtím, než se s ním vůbec potkáte? Mlžit a zatajovat nemá smysl.

Na začátku tohoto dílu se Honza podíval na téma sdělení ceny před schůzkou. Někteří zákazníci na tom trvají, jinak si s vámi schůzku nedomluví. Co s tím?

  • Když si domlouváte schůzky po telefonu, stane se vám někdy, že po vás chce klient znát cenu ještě předtím, než se s ním vůbec potkáte? Mlžit a zatajovat nemá smysl. Jaké máte v takové chvíli možnosti?
  • Není obchodníka, který by nečerpal informace z desítek knih, školení a workshopů. Teď ale popravdě přiznejte, kolik z nich se vám skutečně podaří aplikovat do praxe. Potýkal jsem se s tím samým a dnes už na to mám poměrně efektivní postup.

Přeji Vám úspěšné obchody

Honza Laibl

Sdílejte článek s přáteli

Autor článku

Specialista na strategické řízení firem, obchodní strategie a zvyšování prodejů

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Investor do firmy nepřináší pouze peníze, ale také své odborné know-how, zkušenosti a kontakty v oboru. Je skvělou variantou pro ...
Chybné chápání  Téma firemní kultury je často podhodnocené nebo minimálně chybně chápané. V praxi se setkáváme s názory, kdy si ...
Jak tedy nastavit náborový proces tak, aby efektivně fungoval, i když se zvýší počet kandidátů? Jak využívat nových technologií při ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 6752 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a získejte ebook cena versus hodnota.