...
Black Friday

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Jak kvůli zapomínání přicházíme o uzavřené obchody

Jak kvůli zapomínání přicházíme o uzavřené obchody

Tento díl odstartovala myšlenka “Zákazník se změnil”. Je to ale opravdu tak a není pravda trochu někde jinde?
Tento díl odstartovala myšlenka “Zákazník se změnil”. Je to ale opravdu tak a není pravda trochu někde jinde?

Až překvapivě snadno zapomínáme v naší praxi používat obchodní strategie, které nám už v minulosti fungovaly. A pak se nám zdá, že “zákazník se změnil”. Co udělat, abychom nezapomínali a nepřicházeli o uzavřené obchody?

Během tvorby užitků pro zákazníka musíme mít na paměti, že neprodáváme všem. Může nám ale užitek, který není pro každého, ve výsledku vydělat mnohonásobně více?

Při dosahování našich cílů v obchodním jednání si musíme uvědomit jedno hlavní pravidlo, které rozhodne o tom, jestli bude po našem nebo ne. Řekneme si o něm.

Z kolika procent ovlivňuje řeč těla náš úspěch v byznysu? Je důležitější prezentace, nebo obsah? Na co se více zaměřit?

Přeji Vám úspěšné obchody

Honza Laibl

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Co je vlastně VPC, neboli Value proposition canvas? K čemu je dobrý? Proč se využívá a proč je důležité mít ...
Motivace zaměstnanců a obchodních týmů by neměla být jen o penězích. Jsou 3 motivy, které jsou více motivační než peníze. O jaké motivy jde?
Všichni známe důležitost referencí. Většina z nás si domyslí k čemu slouží, proč jich je dobré mít co nejvíc a proč ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 5958 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a posouvají je na novou úroveň.