...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Jak kvůli zapomínání přicházíme o uzavřené obchody

Jak kvůli zapomínání přicházíme o uzavřené obchody

Tento díl odstartovala myšlenka “Zákazník se změnil”. Je to ale opravdu tak a není pravda trochu někde jinde?
Tento díl odstartovala myšlenka “Zákazník se změnil”. Je to ale opravdu tak a není pravda trochu někde jinde?

Až překvapivě snadno zapomínáme v naší praxi používat obchodní strategie, které nám už v minulosti fungovaly. A pak se nám zdá, že “zákazník se změnil”. Co udělat, abychom nezapomínali a nepřicházeli o uzavřené obchody?

Během tvorby užitků pro zákazníka musíme mít na paměti, že neprodáváme všem. Může nám ale užitek, který není pro každého, ve výsledku vydělat mnohonásobně více?

Při dosahování našich cílů v obchodním jednání si musíme uvědomit jedno hlavní pravidlo, které rozhodne o tom, jestli bude po našem nebo ne. Řekneme si o něm.

Z kolika procent ovlivňuje řeč těla náš úspěch v byznysu? Je důležitější prezentace, nebo obsah? Na co se více zaměřit?

Přeji Vám úspěšné obchody

Honza Laibl

Autor článku

Specialista na strategické řízení firem, obchodní strategie a zvyšování prodejů (founder Channel Partners holding)

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.