...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Jak komunikovat s klientem po nepovedené zakázce

Jak komunikovat s klientem po nepovedené zakázce

Jak komunikovat s klientem, u kterého se vám něco nepovedlo? Co udělat, abyste ho neztratili? Jak nehavarovat při dosahování vašich cílů?
Jak komunikovat s klientem, u kterého se vám něco nepovedlo? Co udělat, abyste ho neztratili? Jak nehavarovat při dosahování vašich cílů?

Na začátku tohoto dílu se Honza podíval na téma komunikace s klientem, kde se vám něco nepovedlo. Nic ještě nemusí být ztracené. Jak to zachránit?

  • Jak komunikovat s klientem, u kterého se vám něco nepovedlo? Co udělat, abyste ho neztratili?
  • Jak nehavarovat při dosahování vašich cílů?
  • Používáte slovní spojení “že ano” a “že mám pravdu”?

Přeji Vám úspěšné obchody

Honza Laibl

Autor článku

Specialista na strategické řízení firem, obchodní strategie a zvyšování prodejů

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.