Tento díl Honza uvedl důležitostí komunikace a její formy. Co stačilo dřív, už je dnes pasé.
Kdysi jsme se dorozumívali skřeky a posunky. Tehdy to stačilo, dnes už ne. A my, obchodníci, musíme hodně přemýšlet nejen nad obsahem, ale i nad formou.
Občas se to stane. V týmu máte velice dobrého obchodníka, který má ambici stát se podnikatelem. Co s ním dělat?
Jsou situace, kdy jen přemýšlíme, přemýšlíme a přemýšlíme. A ve výsledku nic neuděláme. Jak se toho dá zbavit?
Možná jste si taky všimli. Pohled zákazníků na profesi obchodníka se pomalu zlepšuje. Začínají si uvědomovat, že je to především o lidech, ne o profesi jako takové. Jak tenhle dobrý pohled ještě víc rozšíříme?
Přeji Vám úspěšné obchody
Honza Laibl