...
⏰ Blíží se

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
E-maily pod kontrolou: jak efektivně zvládat příval zpráv

E-maily pod kontrolou: jak efektivně zvládat příval zpráv

E-maily jsou dnes jednou z nejdůležitějších forem komunikace v pracovním světě. Avšak s počtem příchozích e-mailů se může stát, že se nám začnou hromadit v inboxu a stávají se zdrojem stresu a ztráty času. Jak tedy rychleji odbavovat e-maily a orientovat se v nich?
E-maily jsou dnes jednou z nejdůležitějších forem komunikace v pracovním světě. Avšak s počtem příchozích e-mailů se může stát, že se nám začnou hromadit v inboxu a stávají se zdrojem stresu a ztráty času. Jak tedy rychleji odbavovat e-maily a orientovat se v nich?

E-maily jsou dnes jednou z nejdůležitějších forem komunikace v pracovním světě. Avšak s počtem příchozích e-mailů se může stát, že se nám začnou hromadit v inboxu a stávají se zdrojem stresu a ztráty času. Jak tedy rychleji odbavovat e-maily a orientovat se v nich?

Složky jsou nesmysl

Pokud máte svůj e-mail přeplněný složkami a v nich další podsložky, akorát se v tom začnete postupně ztrácet. Nehledě na to, že už jen samostatné zařazování do složek je časově náročná práce

Využívejte CRM

Customer Relationship management systém je skvělým způsobem, jak udržovat přehled o komunikaci s klienty. E-maily se automaticky propisují do konkrétních záznamů, takže se nemusíte obávat, že se vám nějaký důležitý e-mail ztratí. Do CRM jde pouze exportovat jen konkrétní druh e-mailů (např. z jedné konkrétní složky). Ano tady vám je jedna složka prominutá. 😉 

Vytvořte si filtr

Nastavte si filtry, které automaticky přesouvají e-maily od konkrétních odesílatelů nebo s konkrétními klíčovými slovy. Filtry budou skvělou a efektivní náhradou vašich složek. 

Zero Inbox

Termín Zero inbox známe asi všichni. Jde o odbavení veškerých e-mailů a to do úplně poslední zprávy. Spousta lidí tvrdí, že je to ale nemožné. Opak je však pravdou. Díky výše zmíněným tipům to půjde zas o něco lépe. Nastavte si filtry, využívejte CRM, na e-maily, které není potřeba odepisovat, neodepisujte a rovnou archivujte. My v týmu nedáme dopustit na e-mailového klienta Spark, který funguje jako To Do. Více jsme o něm mluvili na webináři Praktické využití online nástrojů v obchodě a ve firmě.

E-maily nemusí být dokonalé

Možná si je po sobě čtete několikrát, možná si na nich dáváte opravdu záležet, možná, že vám zbytečně zabírají spoustu vašeho času. Zbavte se pocitu, že v e-mailech nemůžete udělat jediný překlep, a že musí být dokonalé. Pamatujte, že jsme jenom lidi a dělat chyby je lidské. 🙂 

Do detailů i s tipy na konkrétní e-mailové nástroje jsme hovořili v díle 74 #janicnechci, který si můžete poslechnout na podcastových platformách nebo na tomto odkazu

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Jak udělat dobrý první dojem na schůzce? Jak by měl vypadat váš šatník a co by v něm nemělo chybět? ...
Má vaše firma “expirační dobu”? Jak dlouho se vám bude takhle dařit a máte plán B, když se dařit přestane? ...
Při výběru marketingové agentury, popřípadě pak individuálního poskytovatele marketingu v podobě freelancera, je třeba myslet na pár důležitých věcí. Jaké ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Zúčastněte se 4.4. webináře ZDARMA

Odnesete si konkrétní nápady na efektivní využití AI pro generování kvalitních leadů, nastavení obchodního procesu pro uzavření více obchodů a získání doživotních zákazníků.