...
Poslední místa:

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Dosáhněte maximálních čísel v následujícím roce

Dosáhněte maximálních čísel v následujícím roce

Konec roku je tu a s ním i plánování následujícího roku. Management čekají porady, kde si budou představovat nové plány. Jak je správně nastavit, aby nebyly podhodnocené nebo naopak přehodnocené?
Konec roku je tu a s ním i plánování následujícího roku. Management čekají porady, kde si budou představovat nové plány. Jak je správně nastavit, aby nebyly podhodnocené nebo naopak přehodnocené?

Zvýšení výkonnosti obchodu a správné nastavení KPI pro obchodníky. Toto téma často otevíráme na konzultacích a v rámci dlouhodobých spoluprací s majiteli a obchodními řediteli. Řešíte to také a chcete vědět, jak na to?

Rád se řídím „Keep it smart and simple“.

Doporučuji nastavit si ambiciózní, ale reálný nárůst obratu a zisku na nový rok. Například zvyšme obrat o 20-30 % a zisk zdvojnásobme. Abychom těchto cílů opravdu dosáhli, vytvořte si 3 strategické karty.

Jak vypadají strategické karty?

První strategická karta se zabývá stávajícími zákazníky, které bychom měli vytěžit minimálně o 50 %. K tomu je dobré nastavit pravidlo pro obchodní tým, a to procházet databázi s klíčovými zákazníky a díky intenzivní komunikaci s nimi rozvíjet spolupráci.

V rámci druhé strategické karty se zaměřujeme na akvizici nových zákazníků. Tady určitě nezapomenout na stanovení konkrétního čísla a definování cílové skupiny. Například každý obchodník skrze akvizice získá o 20-30 % ročně více nových zákazníků.

Ve třetí kartě je uvedení nového produktu na trh. Toto téma určitě prokomunikovat se stávajícími zákazníky a u nových to zařadit jako klíčový bod v jednáních.

Cíle rozdělte do svého obchodního týmu a nechte na něm, ať si zvolí postup, jak jich dosáhne. Jakmile vytvoří plán postupu, ať vám to předloží a pak už jim jen dejte maximální podporu. Produktové školení, spolujízdu, školení v obchodních dovednostech, férovou odměnu a případné další motivační prvky. A určitě byste neměli zapomínat ani na sebe. S majiteli a řediteli firem tato témata otevíráme na workshopu a posouváme jejich strategické řízení na novou úroveň. Doražte na další termín.

Ať se vám daří a jste spokojeni

Libor Zinkaizl

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

​​Pamatujete si na ty situace, kdy jsme jako děti chtěli jedině ty “značkové” boty? Marně jsme rodičům vysvětlovali, že jsou ...
Založil jsem podnikatelský inkubátor, ve kterém jsem pomáhal nadšencům nejrůznějších byznys nápadů s jejich realizací a správným nasměrováním, aby byl ...
Další díl #janicnechci se zaměřil na hledání potřeb a naslouchání požadavků jak z pohledu obchodníků u zákazníků, tak z pohledu ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.