fbpx

Spolupráce slouží pro ty, kdo ví, že nestačí zaměřit svou pozornost pouze na jednu věc, ale že to je o dlouhodobé práci v celé firmě od strategického řízení přes obchodní oddělení až ke call centru. Jedině tak můžete zmnohonásobit své výsledky a trvale je udržet. Ke správnému nastavení strategie a dílčích kroků musíme vaši firmu zanalyzovat a na základě získaných informací a vašich potřeb pro vás připravíme plán, který přinese výsledky.

Celá spolupráce je o nastavení správných procesů ve firmě, trénincích potřebných dovedností, konzultacích, předávání zpětné vazby a průběžné vyhodnocování výsledků na základě domluvených klíčových ukazatelů (KPI). Společně vytváříme prodejní podklady pro obchodníky, klienty nebo investory a připravujeme zadání pro marketing. 

Workshopy i konzultace mohou probíhat jak offline – u vás nebo u nás, online nebo kombinovaně dle domluvy a s ohledem na co největší přínos.

Cílem není školit, ale být parťákem v salesu a rozvoji firmy.

Máme poslední 2 místa pro dlouhodobé spolupráce. 

S jakými požadavky nejčastěji chodí firmy?

  • Chceme uvést nový produkt na trh
  • Naše firma stagnuje nebo upadává
  • Chceme snížit náklady a zefektivnit všechny procesy
  • Máme malý zisk nebo žádný
  • Přecházíme do nového odvětví
  • Potřebujeme restrukturalizovat podnik
  • Obchod nedosahuje takových výsledků, jakých bychom chtěli
  • Rosteme a potřebujeme získat správné obchodníky a vedoucí do týmu
  • Daří se nám a chceme pomoci s dlouhodobou strategií, aby se dařilo i v dalších letech

Jak probíhá příprava na dlouhodobou spolupráci?

  • Na prvním setkání společně řešíme vaše cíle, zadáváme si hlavní klíčové ukazatele (KPI) a odsouhlasujeme si rozpad investic v čase.
  • Ze setkání vyplynou vzájemné úkoly, kde si dodáme nutné podklady a materiály do zadání. 
  • Často proběhne i analýza potřeb přímo s konkrétními týmy, abychom měli co nejlepší vstupy pro zadání. 
  • Společně se specialisty z Každý prodává vytváříme návrh strategie
  • Následně spolu návrh doladíme, podle akčního plánu rozjedeme první kroky a jednotlivé milníky a průběžné vyhodnocujeme.
1
2
3
4
5
6
7
8
Společný meeting - zadání hlavních cílů spolupráce
Vytvoření konkrétní analýzy pro firmu
Společné vyhodnocení analýzy a nastavení KPI a konkrétních investic v čase
Zajištění podkladů, materiálů, informací z týmů
Vytvoření řešení pro dosažení KPI
Společné odsouhlasení
Realizace jednotlivých milníků a průběžné vyhodnocování
Vyhodnocení celého projektu a návrh dalších kroků

S kým se v rámci spolupráce potkáte?

Konkrétní sestavu specialistů nedokážeme dopředu určit. Vše se bude odvíjet od analýzy, společně nastavených KPI a zjištěných výsledků. Jistotou však je, že každý ze specialistů předá maximum a nastavíme takovou strategii a kroky, abyste dosáhli požadovaných cílů. S kým se potkáte? 

Jan Laibl

Strategické vedení firem a školení obchodníků a obchodních týmů

Petr Bernadič

Školení obchodníků, account managerů, obchodních týmů a vedoucích

Libor Zinkaizl

Školení top managementu, ředitelů a majitelů firem

Jakub Zamazal

Školení obchodníků, pracovníků call center a zákaznické podpory

Lada Laiblová (chybí foto+bude skryto)

Zákaznická linka a motivace operátorů v call centru

Časté dotazy

Důležitý je cíl, který spolu chceme dosáhnout a podle toho navrhneme řešení. Společně nastavíme konkrétní KPI, s tím spojenou výnosnost a možnosti investice, kterými dosáhneme cílů. Jejich nacenění s vámi vždy probereme, odsouhlasíme si a průběžně vyhodnocujeme, abychom zajistili společně co nejlepší výsledek.

Vše se bude odvíjet od společného zadání, po kterém budeme moudřejší. Obecně spolupráce mohou trvat od 3 měsíců do několika let. Je rozdíl zvýšit upsell na pobočkách o 20 % nebo odstartovat prodej nových produktů na trhu.

Flipchart s papíry, fixy, ideálně stůl do U, abychom mohli mít co největší interakci. Dále prostor, kde nás nebude nikdo rušit a pravidelné občerstvení pro dobití baterek.

Ano, odnesete si konkrétní materiály pro váš byznys, které vám pomohou v dosažení vašich cílů.

Ano, za dílčí akce dostanou účastníci certifikace.

Ano, platí se zálohy dle konkrétní dohody.

Pokud je dlouhodobá spolupráce pro vás moc obsáhlá, můžete využít konzultace, kde se individuálně zaměříme na to, co budete chtít probrat, nastavit, vylepšit nebo workshopy na míru, které přizpůsobíme vašim požadavkům a cílům

Reference

Naši klienti

Celodenní workshop
pro obchodníky

Během jednoho dne Vás provedeme obchodními technikami a principy, které společnosti nejvíce oceňují a dlouhodobě jim pomáhají k výsledkům, a to vše si uvedeme i do praxe.

Každá firma má prostor k růstu,
najděte ten váš

Online workshop pro ředitele a majitele firem, kteří chtějí zefektivnit procesy ve firmě

Cena: 5.900 Kč bez DPH (7.139 Kč vč. DPH)

Počet účastníků: 10

Podíváme se na 4 pilíře, na kterých stojí Váš byznys a zjistíme, co brání růstu a co ho naopak podporuje. Zaměříme se i na produkt, jak zvýšit jeho atraktivitu na trhu a řídit obchod.

Celodenní online workshop
pro obchodníky a vedoucí

Naučíme Vás používat nové techniky k rychlému domluvení schůzek po telefonu a odnesete si call script šitý na míru. Na konkrétních hovorech uslyšíte, co funguje a naopak čemu se vyhnout.

Nabídka workshopy

Aktuální nabídka workshopů Školícího centra Jana Laibla

Máte zájem o dlouhodobou spolupráci?Zanechte kontakt a my se vám ozveme!

Zadejte svůj e-mail a získejte e-book

Vaše osobní údaje (jméno a e-mailová adresa) jsou v bezpečí. Budou zpracovány podle zásad ochrany osobních údajů, které vycházejí z české a evropské legislativy. Stisknutím tlačítka dáváte souhlas s tímto zpracováním potřebným pro zaslání e-booku a dalších e-mailů od Školícího centra Jana Laibla, které se budou týkat obchodních tipů a osobního rozvoje. Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat kliknutím na tlačítko ODHLÁSIT v každém zaslaném e-mailu.