Na začátku tohoto dílu se Honza podíval na schůzky, kde se všechno zdá super, ale zákazník vás začne ignorovat a nakonec koupí jinde. Znáte to?
- Máte schůzku s klientem, najdete jeho potřeby, vyřešíte problémy, navrhnete řešení i způsob realizace, jste oba spokojeni s výsledkem… a za týden už vám nezvedá telefon, nekomunikuje, vymlouvá se a nakonec si to vše pořídí jinde. Prostě vás obejde. Co je příčinou a jak tomu zabránit?
- Jsou zákazníci flegmatici, ale jsou i zákazníci cholerici. Jak ke každému z nich přistupovat tak, abyste pro něj vůbec byli partnerem do diskuze? Prozradím vám svoji jednoduchou a léty prověřenou metodu, jak se chovat k různým typům zákazníků.
- Děláte “empatii”? Co empatie vlastně znamená a k čemu je vůbec dobrá? Je možné ji trénovat?
Přeji Vám úspěšné obchody
Honza Laibl