...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Co odlišuje úspěšné firmy? A jak to najít?

Co odlišuje úspěšné firmy? A jak to najít?

Jak se pozná úspěšná firma? V čem se liší od té méně úspěšné? Kam nasměrovat vývoj své firmy? Jak se odlišit od konkurence? Jsou vám tyto otázky blízké?
Jak se pozná úspěšná firma? V čem se liší od té méně úspěšné? Kam nasměrovat vývoj své firmy? Jak se odlišit od konkurence? Jsou vám tyto otázky blízké?

Jak se pozná úspěšná firma? V čem se liší od té méně úspěšné? Kam nasměrovat vývoj své firmy? Jak se odlišit od konkurence? Jsou vám tyto otázky blízké? Úspěšnost firmy se dá hodnotit z různých úhlů pohledu. Je možné úspěšnost vyhodnotit podle velikosti obratu, velikosti zisku, počtu zaměstnanců, poboček po celém světě, podle společenské prospěšnosti, podle inovativnosti společnosti… a podle dalších hledisek.

 

Pokud se chceme odlišit od konkurence, je potřeba začít dělat vizi jinak. Musíte si vyjasnit, jakým směrem kráčíte a kam chcete dojít. 

To, co dělá firmu úspěšnou bez ohledu na to, zda je velká nebo malá, s tradicí nebo chvilku na trhu, je síla její vize. Představa, kde chce firma být v horizontu 3 let. 

Mít silnou vizi znamená, mít silnou budoucnost. Tím se snažte řídit a nezapomínejte si stanovit jasnou vizi. Protože cesta bez cíle a cíl bez cesty neexistuje. 

Pokud stále tápete nad svou vizí, mám pro vás jeden tip. Vypněte si všechna zařízení nebo je uložte do šuplíku a běžte meditovat nebo se běžte projít do přírody nebo vyšplhejte na nějaký kopec… zkrátka udělejte cokoliv, kde budete mít otevřenou mysl. Vize vám hned neskočí do hlavy lusknutím prstů, ale chce to trpělivost a vše potřebuje uzrát.

Ať se vám daří

Libor Zinkaizl

Autor článku

Specialista na strategické řízení (founder Česká Podnikatelská Aliance & ex-founder IMCO)

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.