...
KONZULTACE ZDARMA

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–18.00
Co odlišuje úspěšné firmy? A jak to najít?

Co odlišuje úspěšné firmy? A jak to najít?

Jak se pozná úspěšná firma? V čem se liší od té méně úspěšné? Kam nasměrovat vývoj své firmy? Jak se odlišit od konkurence? Jsou vám tyto otázky blízké?
Jak se pozná úspěšná firma? V čem se liší od té méně úspěšné? Kam nasměrovat vývoj své firmy? Jak se odlišit od konkurence? Jsou vám tyto otázky blízké?

Jak se pozná úspěšná firma? V čem se liší od té méně úspěšné? Kam nasměrovat vývoj své firmy? Jak se odlišit od konkurence? Jsou vám tyto otázky blízké? Úspěšnost firmy se dá hodnotit z různých úhlů pohledu. Je možné úspěšnost vyhodnotit podle velikosti obratu, velikosti zisku, počtu zaměstnanců, poboček po celém světě, podle společenské prospěšnosti, podle inovativnosti společnosti… a podle dalších hledisek.

 

Pokud se chceme odlišit od konkurence, je potřeba začít dělat vizi jinak. Musíte si vyjasnit, jakým směrem kráčíte a kam chcete dojít. 

To, co dělá firmu úspěšnou bez ohledu na to, zda je velká nebo malá, s tradicí nebo chvilku na trhu, je síla její vize. Představa, kde chce firma být v horizontu 3 let. 

Mít silnou vizi znamená, mít silnou budoucnost. Tím se snažte řídit a nezapomínejte si stanovit jasnou vizi. Protože cesta bez cíle a cíl bez cesty neexistuje. 

Pokud stále tápete nad svou vizí, mám pro vás jeden tip. Vypněte si všechna zařízení nebo je uložte do šuplíku a běžte meditovat nebo se běžte projít do přírody nebo vyšplhejte na nějaký kopec… zkrátka udělejte cokoliv, kde budete mít otevřenou mysl. Vize vám hned neskočí do hlavy lusknutím prstů, ale chce to trpělivost a vše potřebuje uzrát.

Ať se vám daří

Libor Zinkaizl

Sdílejte článek s přáteli

Autor článku

Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Co je CRM systém CRM systém je nástroj, který soustředí všechna data o vašich zákaznících na jednom místě a přehledně. ...
Investor do firmy nepřináší pouze peníze, ale také své odborné know-how, zkušenosti a kontakty v oboru. Je skvělou variantou pro ...
Krok #1 v konkurenci  Ještě než přejdeme k tématu samotné konkurence a jak ji vnímat – je potřeba vědět, kdo ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 6752 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a získejte ebook cena versus hodnota.