...
Poslední místa:

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–19.00
Co když zákazníci odsouvají schůzky, rozhodnutí nebo domluvené úkoly?

Co když zákazníci odsouvají schůzky, rozhodnutí nebo domluvené úkoly?

Odsouvají vám zákazníci schůzky? Svá rozhodnutí? Domluvené úkoly? Přestaňte řešit, kdy bude další schůzka, ale proč by vás měl zákazník potřebovat.
Odsouvají vám zákazníci schůzky? Svá rozhodnutí? Domluvené úkoly? Přestaňte řešit, kdy bude další schůzka, ale proč by vás měl zákazník potřebovat.

Stává se vám, že zákazníci odsouvají schůzky? Svá rozhodnutí? Domluvené úkoly? Nevěšte hlavu. Přestaňte řešit, kdy bude další schůzka, ale proč by vás měl zákazník potřebovat. 

Často jsem se setkával s odmítnutím od zákazníků. Odpovědi typu omlouvám se, ale neměl jsem čas. Ozvěte se mi za týden, měsíc, rok… Teď je velice aktuální „Až bude za námi korona“. 

Zkusil jsem to, dal jsem si nový termín do CRM a ozval se v danou dobu. A překvapivě jsem se dočkal podobných odpovědí, pokud jsem vůbec nějakou dostal. 

Zamyslel jsem se nad tím, proč můj nabízený produkt, služba nebo já samotný nejsem dostatečně důležitý než jiné aktivity. 

Došlo mi, že je důležité řešit, proč by to pro ně měla být priorita! A proč to řešit zrovna teď!

Například. Nabízíte služby online marketingu. Klient odsouvá termíny kvůli koronaviru. Že teď ještě není ta správná doba. Sejdeme se až se situace uklidní. 

Kdy jindy by však měl klient řešit online marketing než právě teď. V tuto dobu, kdy se téměř vše přesouvá do onlinu? Teď nemá smysl mít billboard na D1, ale svou komunikaci přesunout do onlinu. 

Rada zní. Dejte zákazníkům důvod, proč vás posunout v seznamu priorit. Když zákazníci budou vědět PROČ, budou ochotnější hledat cestu.

Přeji vám úspěšné obchody

Petr Bernadič

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Víte, že léto nemusí být nejslabším obchodním obdobím v roce? Víte, jak se argumentačně připravit na to, proč by měl ...
Poptávka po zaměstnancích je opět na rekordní úrovni, a tak najít spolehlivého a pracovitého zaměstnance je nadlidský úkol. Kvalitní uchazeči ...
Přesvědčení a domněnky, že se dobrý produkt prodá sám už snad pomalu mizí z hlav všech podnikatelů, startupů i eshopů. ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.