...
⏰ Poslední šance

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–19.00
Co je nejdůležitější při startu firmy

Co je nejdůležitější při startu firmy

Začátek podnikání a rozvíjení nové firmy je těžké rozhodnutí, kterému by měla předcházet důležitá otázka. Úspěšný podnikatel má pro vás radu.
Začátek podnikání a rozvíjení nové firmy je těžké rozhodnutí, kterému by měla předcházet důležitá otázka. Úspěšný podnikatel má pro vás radu.

Jak začít s podnikáním? Na to existuje mnoho rad a postupů, jak to dělat a naopak jak to nedělat. Já mám pro vás jen jednu radu. Podle mě tu nejdůležitější. Jednu věc, nad kterou byste se měli zamyslet než s podnikáním začnete.

Když se někdo rozhodne, že chce začít podnikat a rozvíjet novou firmu, nové podnikání, tak jsou to velmi často lidé, kteří už mají zkušenosti a ví, jak firmu rozvíjet a ví, co má být výsledkem. Každá zkušenost je rozhodně skvělým benefitem, který se v podnikání hodí víc než dost. Nicméně se už nezamýšlí nad otázkou proč. „Proč by měla firma fungovat?“ Víte to? Víte, proč existuje vaše firma? Co je jejím posláním? Doporučuji si sednout a na tuto otázku si odpovědět. 

Jakmile budu vědět, proč má firma existuje, proč podnikám (kromě výdělku), tak je to jeden z klíčů prodeje vašeho produktu, služby nebo navázání spolupráce. Představte si, že přijdete za potenciálním klientem a on se vás zeptá: „Proč bych si měl vybrat zrovna vás?“ A to je otázka, na kterou bych měl mít vždy odpověď.

Na začátku rozvoje firmy za mnou často chodí podnikatelé na konzultace, kde se zabýváme hlavními otázkami a správným nastavením již od začátku. Je snazší vše nastavit správně na začátku než to “nějak” udělat a pak se snažit firmu předělat.

Ať se vám daří 

Libor Zinkaizl

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na strategické řízení, rozvoj leadershipu a time management

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Firma není jednotlivec, a proto je potřeba zakročit, pokud si týmy nebo oddělení mezi sebou nepředávají informace. A proč nepálit ...
Situace na trhu je teď hodně různorodá a pro některé firmy nebude jiná možnost než se spojit s jinou firmou, ...
Konec roku se blíží a s ním i čas na zhodnocení plnění plánů. Když se nedaří, pro některé firmy je ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 5958 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a posouvají je na novou úroveň.