fbpx

Sociální síť, o které je v poslední době hodně slyšet. Pro ty z vás, kteří jste o Clubhousu neslyšeli, se jedná o novou sociální síť, kde nesdílíte ani fotky, ani videa, ani text ale váš hlas. Místo, kde můžete sdílet své myšlenky pomocí svého hlasu, zapojovat se do diskuzí nebo jen poslouchat ostatní, a to bez jakýchkoli záznamů. Má ale malou podmínku. Musíte vlastnit iPhone nebo iPad. Uživatelé ostatních operačních systému musí ještě chvilku počkat. Vývoj je zatím v procesu a spuštění se očekává během pár měsíců.

Co se mi na Clubhousu líbí oproti dalším kanálům jako jsou podcasty, obsahový marketing nebo webináře, je “lidské teplo”. Cítíte tu mnohem větší otisk lidí než ve zmíněných formách. I když se dívám na webinář, často mi tam chybí interakce. Na Clubhousu se můžete ihned zeptat a dostanete odpověď, případně se můžete dále doptávat. Můžete se také spojit s lidmi, se kterými byste se za normálních podmínek nesetkali a nezůstávat jen ve své názorové bublině, ale rozšířit si své spektrum o další pohledy na věc. 

Všem obchodníkům tuto síť doporučuji. Hlavně z důvodu tréninku. Musíte umět formulovat myšlenky bez vaty, konkrétně, rychle a zároveň věcně a zajímavě. Dostanete špičkový trénink vaší verbální komunikace, protože toto místo já právě o mluvení. S příchodem sociálních sítí a všech možných online nástrojů se strach z mluvení ještě více prohlubuje. Tak seberte veškerou svou odvahu, přihlaste se o slovo a debatujte na témata, která vás zajímají. 

Skvělým benefitem je za mě absence kamery. Nemusíte vůbec řešit to, co máte na sobě, jak vypadáte nebo kde právě jste. Můžete si klidně zkrátit cestu autem a poslouchat rozhovor na téma, které vás zajímá. Nebo se zapojit do diskuze, když jste ještě v pyžamu a prodávat tak sebe, svůj hlas a svoje myšlenky.

Na čem jsme se s kolegy shodli, je to, že tu je minimální dávka negativity. Většinou jsou lidé otevření novým myšlenkám a názorům a negace tu je opravdu po málu. Spíše se témata rozebírají a snaží se lidé dívat na věci z různých úhlů a respektují své názory. 

Pokud ještě přemýšlíte, zda se sem přihlásit, tak na nic nečekejte a udělejte to. Zbavte se strachu z neznámého, seberte odvahu a běžte debatovat s lidmi a prodávat své myšlenky. Protože máte jedinečnou šanci naskočit do vlaku, který se právě rozjíždí a využít tak této nové příležitosti. 

PS: A ano na Clubhousu lze i reálně prodávat, třeba naplánujeme další místnost na toto téma. 🙂

Přeji plno prodebatovaných hodin

Honza

Strategické vedení firem a školení obchodníků a obchodních týmů

“Hlavním důvodem, proč předávám své zkušenosti, je snaha o zlepšení pohledu na profesi obchodníka a zvýšení kultury prodeje obecně. Obchodník je jednou z nejtěžších profesí, ale zároveň jednou z nejlepších, které si můžete vybrat.”

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Další články

Získejte e-book Jak prodat i s vyšší cenou

Pokud nenabízíte ten nejlevnější produkt na trhu, tak právě pro Vás je připravený e-book, kde se dozvíte, jak si nastavit svou prodejní strategii.

Školící centrum jsme založili s vizí předávat letité zkušenosti dalším obchodníkům, protože sami víme, jak bývá naše profese často obtížná a plná zádrhelů. Zakládáme si vždy na férovém přístupu a učíme ho všechny stejně naladěné lidi. Při našich školeních vycházíme nejenom z reálné praxe, ale i z psychologie prodeje, kterou využíváme každý den u našich zákazníků.

Školící centrum Jana Laibla

Každý Prodává, s.r.o.
Chudenická 1059/30, Hostivař, 102 00 Praha 10

IČ: 28129156
Spisová značka:
C 184321 vedená u Městského soudu v Praze

©2022 - Všechna práva vyhrazena | Školící centrum Jana Laibla

Zadejte svůj e-mail a získejte e-book

Vaše osobní údaje (jméno a e-mailová adresa) jsou v bezpečí. Budou zpracovány podle zásad ochrany osobních údajů, které vycházejí z české a evropské legislativy. Stisknutím tlačítka dáváte souhlas s tímto zpracováním potřebným pro zaslání e-booku a dalších e-mailů od Školícího centra Jana Laibla, které se budou týkat obchodních tipů a osobního rozvoje. Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat kliknutím na tlačítko ODHLÁSIT v každém zaslaném e-mailu.