...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Clubhouse – Platforma, kde byste neměli chybět

Clubhouse – Platforma, kde byste neměli chybět

Clubhouse, nová sociální síť pro prodej vaší značky (brandu). Pomocí svého hlasu můžete prodávat své myšlenky, názory, ale i produkty, služby a řešení.
Clubhouse, nová sociální síť pro prodej vaší značky (brandu). Pomocí svého hlasu můžete prodávat své myšlenky, názory, ale i produkty, služby a řešení.

Sociální síť, o které je v poslední době hodně slyšet. Pro ty z vás, kteří jste o Clubhousu neslyšeli, se jedná o novou sociální síť, kde nesdílíte ani fotky, ani videa, ani text ale váš hlas. Místo, kde můžete sdílet své myšlenky pomocí svého hlasu, zapojovat se do diskuzí nebo jen poslouchat ostatní, a to bez jakýchkoli záznamů. Má ale malou podmínku. Musíte vlastnit iPhone nebo iPad. Uživatelé ostatních operačních systému musí ještě chvilku počkat. Vývoj je zatím v procesu a spuštění se očekává během pár měsíců.

Co se mi na Clubhousu líbí oproti dalším kanálům jako jsou podcasty, obsahový marketing nebo webináře, je “lidské teplo”. Cítíte tu mnohem větší otisk lidí než ve zmíněných formách. I když se dívám na webinář, často mi tam chybí interakce. Na Clubhousu se můžete ihned zeptat a dostanete odpověď, případně se můžete dále doptávat. Můžete se také spojit s lidmi, se kterými byste se za normálních podmínek nesetkali a nezůstávat jen ve své názorové bublině, ale rozšířit si své spektrum o další pohledy na věc. 

Všem obchodníkům tuto síť doporučuji. Hlavně z důvodu tréninku. Musíte umět formulovat myšlenky bez vaty, konkrétně, rychle a zároveň věcně a zajímavě. Dostanete špičkový trénink vaší verbální komunikace, protože toto místo já právě o mluvení. S příchodem sociálních sítí a všech možných online nástrojů se strach z mluvení ještě více prohlubuje. Tak seberte veškerou svou odvahu, přihlaste se o slovo a debatujte na témata, která vás zajímají. 

Skvělým benefitem je za mě absence kamery. Nemusíte vůbec řešit to, co máte na sobě, jak vypadáte nebo kde právě jste. Můžete si klidně zkrátit cestu autem a poslouchat rozhovor na téma, které vás zajímá. Nebo se zapojit do diskuze, když jste ještě v pyžamu a prodávat tak sebe, svůj hlas a svoje myšlenky.

Na čem jsme se s kolegy shodli, je to, že tu je minimální dávka negativity. Většinou jsou lidé otevření novým myšlenkám a názorům a negace tu je opravdu po málu. Spíše se témata rozebírají a snaží se lidé dívat na věci z různých úhlů a respektují své názory. 

Pokud ještě přemýšlíte, zda se sem přihlásit, tak na nic nečekejte a udělejte to. Zbavte se strachu z neznámého, seberte odvahu a běžte debatovat s lidmi a prodávat své myšlenky. Protože máte jedinečnou šanci naskočit do vlaku, který se právě rozjíždí a využít tak této nové příležitosti. 

PS: A ano na Clubhousu lze i reálně prodávat, třeba naplánujeme další místnost na toto téma. 

Přeji plno prodebatovaných hodin

Honza Laibl

Autor článku

Specialista na strategické řízení firem, obchodní strategie a zvyšování prodejů

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.