...
Poslední místa:

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Chci prodat nové cílové skupině. Co musím zvládnout?

Chci prodat nové cílové skupině. Co musím zvládnout?

Stávajícím zákazníkům už se nedá prodávat nebo se změnily potřeby, a tak hledáte zákazníky nové. Jak se dostat k nové cílové skupině? Jak s ním pracovat?
Stávajícím zákazníkům už se nedá prodávat nebo se změnily potřeby, a tak hledáte zákazníky nové. Jak se dostat k nové cílové skupině? Jak s ním pracovat?

Stávajícím zákazníkům už se nedá prodávat nebo se změnily potřeby, a tak hledáte zákazníky nové. Jak se dostat k nové cílové skupině? Jak oslovit nový typ zákazníků? Jak s ním pracovat?

Řídím se 4 základními principy. 

Nejdůležitější při každé činnosti je energie. To je alfa a omega všeho. Musíte mít chuť jít hledat a oslovovat nové zákazníky a také se připravit na nový způsob komunikace a postup. 

Druhým důležitým principem je definování cílové skupiny, kterou budete chtít oslovit. Zaměřte se na jejich problémy, které teď řeší, a potřeby. S tím jde ruku v ruce další princip, a to jak já jim mohu pomoci. Jaký je hlavní užitek, který jim prodám? Nemluvte příliš obecně… Například ušetřím vám čas, ušetřím vám peníze. Jsou to sice hezké důvody, ale nic neříkající a na základě nich nikdo nekoupí. Snažte se svou pomoc popsat blíže. Například nabízete-li ekonomický software. Napadá vás, co byste použil za argumenty? 

Co třeba pane řediteli, díky tomuto ekonomickému softwaru dokážete ušetřit kapacity svých zaměstnanců a místo zadávání dat a klikání v softwaru můžou hledat nové zakázky. 

Posledním principem jsou námitky. V neposlední řadě se musíte  připravit na překážky k uzavření obchodu. A věřte, že se určitě nějaké objeví. Zamyslete se nad možnými námitkami, které může zákazník mít, a jak se s nimi vypořádáte. Nezapomeňte si také promyslet svou obchodní strategii v tom vám skvěle pomůže e-book Cena versus hodnota, který můžete získat při odběru našeho newsletteru. Čím zákazníka zaujmu? Jak budu předcházet námitkám? Jaké otázky použiji pro uvědomění…

V tuto chvíli se zákazníci vyhýbají rozhodování a mají strach z toho, co nám nynější koronavirová doba přinese. Proto je důležité ukázat majiteli, že jste na jedné lodi a hledáte společnou cestu.

Přeji vám úspěšné obchody

Petr Bernadič

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Víte, že léto nemusí být nejslabším obchodním obdobím v roce? Víte, jak se argumentačně připravit na to, proč by měl ...
Poptávka po zaměstnancích je opět na rekordní úrovni, a tak najít spolehlivého a pracovitého zaměstnance je nadlidský úkol. Kvalitní uchazeči ...
Přesvědčení a domněnky, že se dobrý produkt prodá sám už snad pomalu mizí z hlav všech podnikatelů, startupů i eshopů. ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.