...
⏰ Blíží se

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Chci prodat nové cílové skupině. Co musím zvládnout?

Chci prodat nové cílové skupině. Co musím zvládnout?

Stávajícím zákazníkům už se nedá prodávat nebo se změnily potřeby, a tak hledáte zákazníky nové. Jak se dostat k nové cílové skupině? Jak s ním pracovat?
Stávajícím zákazníkům už se nedá prodávat nebo se změnily potřeby, a tak hledáte zákazníky nové. Jak se dostat k nové cílové skupině? Jak s ním pracovat?

Stávajícím zákazníkům už se nedá prodávat nebo se změnily potřeby, a tak hledáte zákazníky nové. Jak se dostat k nové cílové skupině? Jak oslovit nový typ zákazníků? Jak s ním pracovat?

Řídím se 4 základními principy. 

Nejdůležitější při každé činnosti je energie. To je alfa a omega všeho. Musíte mít chuť jít hledat a oslovovat nové zákazníky a také se připravit na nový způsob komunikace a postup. 

Druhým důležitým principem je definování cílové skupiny, kterou budete chtít oslovit. Zaměřte se na jejich problémy, které teď řeší, a potřeby. S tím jde ruku v ruce další princip, a to jak já jim mohu pomoci. Jaký je hlavní užitek, který jim prodám? Nemluvte příliš obecně… Například ušetřím vám čas, ušetřím vám peníze. Jsou to sice hezké důvody, ale nic neříkající a na základě nich nikdo nekoupí. Snažte se svou pomoc popsat blíže. Například nabízete-li ekonomický software. Napadá vás, co byste použil za argumenty? 

Co třeba pane řediteli, díky tomuto ekonomickému softwaru dokážete ušetřit kapacity svých zaměstnanců a místo zadávání dat a klikání v softwaru můžou hledat nové zakázky. 

Posledním principem jsou námitky. V neposlední řadě se musíte  připravit na překážky k uzavření obchodu. A věřte, že se určitě nějaké objeví. Zamyslete se nad možnými námitkami, které může zákazník mít, a jak se s nimi vypořádáte. Nezapomeňte si také promyslet svou obchodní strategii v tom vám skvěle pomůže e-book Cena versus hodnota, který můžete získat při odběru našeho newsletteru. Čím zákazníka zaujmu? Jak budu předcházet námitkám? Jaké otázky použiji pro uvědomění…

V tuto chvíli se zákazníci vyhýbají rozhodování a mají strach z toho, co nám nynější koronavirová doba přinese. Proto je důležité ukázat majiteli, že jste na jedné lodi a hledáte společnou cestu.

Přeji vám úspěšné obchody

Petr Bernadič

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Jak udělat dobrý první dojem na schůzce? Jak by měl vypadat váš šatník a co by v něm nemělo chybět? ...
Při výběru marketingové agentury, popřípadě pak individuálního poskytovatele marketingu v podobě freelancera, je třeba myslet na pár důležitých věcí. Jaké ...
Co je vlastně VPC, neboli Value proposition canvas? K čemu je dobrý? Proč se využívá a proč je důležité mít ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Zúčastněte se 4.4. webináře ZDARMA

Odnesete si konkrétní nápady na efektivní využití AI pro generování kvalitních leadů, nastavení obchodního procesu pro uzavření více obchodů a získání doživotních zákazníků.