...
🎁 TIP na dárek

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Dotazy na spolupráci

Na co se ptáte: Dotazy na spolupráci

Na otázku odpovídá:
Vzájemná otevřenost je důležitá pro to, abychom vás mohli posunout a naše know how vám pomohlo k výsledku. Všechny informace, ...
Na otázku odpovídá:
Všechny informace, které si vzájemně předáváme jsou interní na základě podepsaného NDA. Pokud byste chtěli exkluzivitu ve vašem oboru, je ...
Na otázku odpovídá:
Právě pro firmy se specifickým oborem máme největší přidanou hodnotu. Často chybí pohled z venku a inspirace z dalších oborů, ...
Na otázku odpovídá:
Někdy dává smysl začít obchodem. Někdy interním nastavením obchodních procesů a cesty zákazníka nebo práce s top managementem. Obchod je ...
Na otázku odpovídá:
Vše se bude odvíjet od společného zadání a následné analýzy, po které budeme moudřejší. Obecně spolupráce mohou trvat od 6 ...
Na otázku odpovídá:
Hradí se na základě odvedené práce měsíčním vyúčtováním se 7denní splatností faktury.
Na otázku odpovídá:
U dlouhodobé spolupráce je hlavní dosažení domluveného cíle a KPI. Na jednotlivých workshopech v rámci strategie účastníci dostanou certifikace.
Na otázku odpovídá:
Workshopy, konzultace, tvorba materiálů a dokumentace, nastavení procesů, revize týmu a postupů, výjezdy k zákazníkům, pomoc při jednání a tvorbě ...
Na otázku odpovídá:
Největší smysl dává spolupráce s firmami nad 15mio obratu ročně, která má již nějaké procesy a větší počet lidí.
Na otázku odpovídá:
Důležité je specifikovat cíle, které spolu chceme dosáhnout (např. navýšení obratu o 20 % během jednoho roku). Společně navrhneme řešení, ...
Na otázku odpovídá:
Určitě, stačí nám zavolat a na základě krátkého hovoru vám doporučíme workshop, konzultaci, knihu nebo jiné řešení.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 5958 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a posouvají je na novou úroveň.