...
Poslední místa:

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Budujte důvěru u zákazníků od prvního hovoru

Budujte důvěru u zákazníků od prvního hovoru

Důvěra u zákazníka, Prodej po telefonu, První hovor, Hovor se zákazníkem, Více uzavřených obchodu
Důvěra u zákazníka, Prodej po telefonu, První hovor, Hovor se zákazníkem, Více uzavřených obchodu

Myslím, že vám nemusím vyprávět o tom, jak je důležité budovat svou důvěru v obchodě a byznysu. Asi ani to, že jakmile jednou důvěru ztratíte, velmi těžko se pak získává zpět. V dnešní době, kdy je proces předávání informací velmi rychlý, tak můžete díky jednomu nespokojenému zákazníkovi přijít o další.

Jelikož je důvěra velmi důležitá, otevřu s vámi téma, které je velmi aktuální a které často řeším s obchodníky, operátory, ale i s majiteli firem na konzultacích a workshopech. Když s nimi nahlédnu do jejich agendy, vidím tam v červených číslech a písmenech „14 dní po termínu“, „měl jsem volat před týdnem“ a podobné poznámky. 

Přijde mi velmi zásadní pracovat a budovat důvěru se zákazníkem už od začátku. A důvěra se buduje tím, že budu dodržovat dohody, na kterých jsme se spolu domluvili. Nepřijde mi nic horšího z pohledu zákazníka, než když se na něčem s někým domluvím a ono se tak nestane. Například, že vám někdo zavolá dnes odpoledne, až vám skončí meeting nebo až odvedete děti do školky. Čekáte a nakonec se nikdo neozve. Z pohledu obchodníků a operátorů je to první krok k tomu být nedůvěryhodný

Možná se vám někdy stalo, že jste si otevřeli svou agendu a rozmýšleli, komu byste dnes mohli zavolat. Vyberete si nakonec třeba paní Novákovou, které jste měli volat před 14 dny s myšlenkou, že vám to možná zvedne a možná se i na něčem domluvíte. S velkou pravděpodobností vám to asi zvedne, ale je otázkou, jaký z toho bude mít pocit, když jí voláte se 14denním zpožděním. V případě, že byste volal v domluvený termín, tak z toho mohl být hezký obchod a nebylo by to zklamáním „Jasně, nikoho jiného nemá, tak volá mně.“ 

Mým doporučením je soustřeďte se na dodržení dohodnutých termínů. Je to prvním a velmi významným krokem k obchodu a budování důvěry. Ukazujeme tím, že nám na zákazníkovi záleží a dodržujeme to, na čem jsme se domluvili. To, jaký bude začátek našeho jednání, naznačuje zákazníkům, jak to nejspíš bude probíhat dále. 

Hodně štěstí s budováním důvěry

Jakub Zamazal

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na domlouvání schůzek a telefonní manuály

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Ať už někomu telefonujeme my nebo někdo telefonuje nám s nějakým požadavkem, který chce vyřešit, tak ne vždycky narazíte na ...
Často se v call centrech setkávám s takovým nešvarem, kdy se operátoři i obchodníci staví do pozice odpovídatele místo toho, ...
S reakcí "nemám zájem" se setkal nejeden obchodní zástupce či pracovník call centra. Jak by se měli obchodníci s touto námitkou po telefonu vypořádat?

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.