...
⏰ Blíží se

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
Budujte důvěru u zákazníků od prvního hovoru

Budujte důvěru u zákazníků od prvního hovoru

Důvěra u zákazníka, Prodej po telefonu, První hovor, Hovor se zákazníkem, Více uzavřených obchodu
Důvěra u zákazníka, Prodej po telefonu, První hovor, Hovor se zákazníkem, Více uzavřených obchodu

Myslím, že vám nemusím vyprávět o tom, jak je důležité budovat svou důvěru v obchodě a byznysu. Asi ani to, že jakmile jednou důvěru ztratíte, velmi těžko se pak získává zpět. V dnešní době, kdy je proces předávání informací velmi rychlý, tak můžete díky jednomu nespokojenému zákazníkovi přijít o další.

Jelikož je důvěra velmi důležitá, otevřu s vámi téma, které je velmi aktuální a které často řeším s obchodníky, operátory, ale i s majiteli firem na konzultacích a workshopech. Když s nimi nahlédnu do jejich agendy, vidím tam v červených číslech a písmenech „14 dní po termínu“, „měl jsem volat před týdnem“ a podobné poznámky. 

Přijde mi velmi zásadní pracovat a budovat důvěru se zákazníkem už od začátku. A důvěra se buduje tím, že budu dodržovat dohody, na kterých jsme se spolu domluvili. Nepřijde mi nic horšího z pohledu zákazníka, než když se na něčem s někým domluvím a ono se tak nestane. Například, že vám někdo zavolá dnes odpoledne, až vám skončí meeting nebo až odvedete děti do školky. Čekáte a nakonec se nikdo neozve. Z pohledu obchodníků a operátorů je to první krok k tomu být nedůvěryhodný

Možná se vám někdy stalo, že jste si otevřeli svou agendu a rozmýšleli, komu byste dnes mohli zavolat. Vyberete si nakonec třeba paní Novákovou, které jste měli volat před 14 dny s myšlenkou, že vám to možná zvedne a možná se i na něčem domluvíte. S velkou pravděpodobností vám to asi zvedne, ale je otázkou, jaký z toho bude mít pocit, když jí voláte se 14denním zpožděním. V případě, že byste volal v domluvený termín, tak z toho mohl být hezký obchod a nebylo by to zklamáním „Jasně, nikoho jiného nemá, tak volá mně.“ 

Mým doporučením je soustřeďte se na dodržení dohodnutých termínů. Je to prvním a velmi významným krokem k obchodu a budování důvěry. Ukazujeme tím, že nám na zákazníkovi záleží a dodržujeme to, na čem jsme se domluvili. To, jaký bude začátek našeho jednání, naznačuje zákazníkům, jak to nejspíš bude probíhat dále. 

Hodně štěstí s budováním důvěry

Jakub Zamazal

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na domlouvání schůzek a telefonní manuály

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Ať už někomu telefonujeme my nebo někdo telefonuje nám s nějakým požadavkem, který chce vyřešit, tak ne vždycky narazíte na ...
Často se v call centrech setkávám s takovým nešvarem, kdy se operátoři i obchodníci staví do pozice odpovídatele místo toho, ...
S reakcí "nemám zájem" se setkal nejeden obchodní zástupce či pracovník call centra. Jak by se měli obchodníci s touto námitkou po telefonu vypořádat?

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Zúčastněte se 4.4. webináře ZDARMA

Odnesete si konkrétní nápady na efektivní využití AI pro generování kvalitních leadů, nastavení obchodního procesu pro uzavření více obchodů a získání doživotních zákazníků.