📍Stěhujeme se

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–18.00
Blog

Blog: Praktické návody, tipy a novinky z obchodu a podnikání

Žádné teoretické poučky u nás nenajdete. Jsme praktikové, takže vám vše ukazujeme
na příkladech, abyste věděli, jak to vypadá v praxi a jak to můžete u sebe použít.

Jak zefektivnit své schůzky? Často se obchodníci během schůzek se zákazníky nebaví, o čem by chtěli a nevede to ke ...
Porady jsou velmi důležitým nástrojem pro řízení firmy a její fungování, ale často bývají špatně vedené. Existují pouze 2 typy ...
Na webináři Jak se bude prodávat v roce 2022 padlo mnoho dotazů k obchodu, digitalizaci a datům. Zpracovali jsme pro ...
Mám super otázky, ale zákazníci mi na ně neodpovídají. Dostávám odpovědi, které mi nic neřeknou a já nevím, jak dál ...
Díky dlouhodobé spolupráci s firmou Iframix jsme jim zvýšili hodnotu obchodů a zvýšili dovednost obchodního týmu. Jak se nám to ...
Konec roku je tu a s ním i plánování následujícího roku. Jak správně nastavit a definovat cíle, aby nebyly podhodnocené ...
Jak prodat něco, co fyzicky neexistuje například něco virtuálního, digitální vizitku, myšlenku, vývoj softwaru, IT služby a tak podobně?
Tohle byla naše premiéra. Vždy jsme dělali rozhovor s někým zvenčí. Teď jsme si přizvali našeho Marka Černohorského, který u ...
Co by měl majitel nebo top management udělat do konce roku, aby dosáhl maximálního výsledku? Pár priorit, které řeší každá ...
Než půjdu do akce, měl bych znát svou cílovou skupinu, na kterou bych se měl umět efektivně zaměřit. Což nebývá ...
Obchodníci by měli umět zůstávat v hovorech, které jsou vyhrocené, plné emocí nebo jsou v časovém tlaku. Co na to ...
3 hlavní důvody, proč by měl být každý obchodník na LinkedInu a jak začít tuto sociální síť využívat jako obchodní ...

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Než odejdete... Stáhněte si chatbook Byznys parťák - Speciál pro majitele a CEO

Odpoví vám na otázky jako:
💢 Proč mám pocit, že jsem nic neudělal? Vždyť jsem majitel!
💢 Řekneme si v týmu co a jak a oni to stejně nedělají. Tak má to vůbec smysl?
💢 Snažím se předávat zodpovědnost do týmu, ale stejně všechno skončí zpátky na mém stole. Má to vůbec řešení?
💢 Mám občas pocit, že nemám čísla a finance plně podkontrolou, co když mi něco uniká?