...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–18.00
Blog

Blog: Praktické návody, tipy a novinky z obchodu a podnikání

Žádné teoretické poučky u nás nenajdete. Jsme praktikové, takže vám vše ukazujeme
na příkladech, abyste věděli, jak to vypadá v praxi a jak to můžete u sebe použít.

Jak zjistit potřebu zákazníka? Existuje 5 kategorií otázek, které obchodníkům pomáhají k představení ideálního řešení. Někdy i k uvědomění si ...
Jak s někým navázat vztah, když jsme na obchodním jednání? Jak najít společné téma, o kterém bychom se mohli bavit, ...
Do agendy nebo CRM si často obchodníci píší kromě výstupu hovoru i emocionální poznámky "super ženská", "fajn chlap, příště doklepneme". ...
Pohovor obchodní zástupce. Jak se připravit na pohovor na obchodního zástupce? Na co si dát pozor? Jak postupovat jako HR ...
Nejdůležitější 3 kroky jednání a obchodních schůzek, které je zefektivní, zjednoduší a přinesou vyšší úspěšnost. Minimalizujte odpověď "rozmyslím si"
Jak získat reference? Ať už jste obchodní zástupce nebo kouč, reference jsou potřeba. Proto udělejte vše proto, abyste jich měli ...
Námitky nejsou problém. Problém to je v případě, že s nimi neumím pracovat. Pokud se budeme držet 3 jednoduchých principů, ...
V práci s námitkami se řídím 3 principy. Druhým z nich je předcházení námitkám. Víte, jak na to a které ...
Pokud se vám stává, že vám volají potenciální klienti, měli byste jim věnovat svůj čas. Jak se zaměřit na prodej ...
Pro úspěšně dojednaný obchod je stěžejní znát zákazníkovy potřeby. Ale musíte vědět, jak se správně ptát. Využijte super pomůcku na ...
Co je „nákupní chuť“? Jedná se o emocionální nebo pocitový stav zákazníka, který rozhodne o nákupu. Potřebujeme tedy vytvořit ten ...
Firma Extéria s námi navázala dlouhodobou spolupráci hlavně z důvodu rozšíření obchodního týmu a nastavení strategie náboru. Jak jsme toho ...

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?