...

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–18.00
Blog

Blog: Praktické návody, tipy a novinky z obchodu a podnikání

Žádné teoretické poučky u nás nenajdete. Jsme praktikové, takže vám vše ukazujeme
na příkladech, abyste věděli, jak to vypadá v praxi a jak to můžete u sebe použít.

4 návyky efektivních lidí, které najdete u úspěšných leaderů. Díky sebeřízení a určení priorit budete plní energie a udržíte si ...
Voláte zákazníkovi po delší době? Využijte obchodní metodu. Retrospektiva vám pomůže zvýšit šanci pro uzavření obchodu a hovor bude příjemnější.
„Nemám rád telefonování. Nejde mi to a když to vyzvání, tak si přeji, aby to druhá strana nezvedla. A to ...
Nejhorší obavy obchodních zástupců. Strach z odmítnutí, obava ze selhání, strach z neznáma, obava z nedostatku zkušeností... Jak je překonat?
Obchodníci, dodržujte checklist a zefektivněte své schůzky. Schůzky dovedete k jasnému cíli a nebude to jen ztráta času pro vás ...
4 fáze řízení firmy. V poslední fázi začnete firmu řídit strategicky a stanete se vizionářem, tak se nebojte předat kompetence.
Zbavte se strachu při komunikaci se zákazníkem. Vyvarujte se větě "Já vám nechci nic prodávat" a buďte ke klientům upřímní.
Strach z odmítnutí je u obchodních zástupců častý. Každé ne od zákazníka má ale obchodník zaplacené. Každé ne je malý ...
Na začátku obchodních hovorů většinou operátoři nastupují plní energie. Na konci se energie vytrácí a obchodníci tak přicházejí o klienty.
Chci si to rozmyslet. Potřebuju na to nějaký čas. Chci si to někde projít. Pošlete mi to e-mailem. A další ...
Nejdůležitější při obchodním volání je držet se linie příběhu. Tu často narušují námitky, na které obchodníci nejsou připraveni, a přicházejí ...
Mám pro vás návod, jak si zefektivnit plánování času a aktivit. Díky tomu chodím spát s čistou hlavou a nepracuje ...

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Počkejte ☝️ Už koluje po vašem obchodním oddělení PlayBook prodejních stylů? Stáhněte si ho ZDARMA

Odpoví vám na otázky jako:
⏱️ Jak uzavírat obchody rychleji a s menší námahou?
🤝 Jak mít dlouhodobě výkonný obchodní tým
💰 Jak duplikovat výsledky nejlepšího obchodníka?