📍Stěhujeme se

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–18.00
Blog

Blog: Praktické návody, tipy a novinky z obchodu a podnikání

Žádné teoretické poučky u nás nenajdete. Jsme praktikové, takže vám vše ukazujeme
na příkladech, abyste věděli, jak to vypadá v praxi a jak to můžete u sebe použít.

Začátek podnikání a rozvíjení nové firmy je těžké rozhodnutí, kterému by měla předcházet důležitá otázka. Úspěšný podnikatel má pro vás ...
Snížení rizika při manažerském rozhodování. K tomu jsou potřeba leadeři a sebevědomí, které zajistí úspěch firmy i v těžkých dobách.
Přílišná empatie do obchodu nepatří. Obchodní zástupci a operátoři zaujměte neutrální postoj a domluvte si s klientem schůzku.
Adaptace a reakce na nečekané změny v podnikání a životě budou pro vás jednodušší, pokud budete pravidelně vystupovat ze zóny ...
Jak zvýšit své prodeje? Přesvědčení, forma a konkrétnost. 3 body, které ovlivní počet uzavřených obchodů.
Od obchodních zástupců i vedoucích, manažerů slýchávám stejnou informaci. Manažer nemá plně nabité baterky a připadá mu vyždímaný. Za to ...
Dnes bych se chtěl s vámi podívat na to, jak je důležité oddělit to, co říkám a to co si ...
Asi se vám už někdy stalo, jak při podnikání nebo při práci, že jste měli málo energie. A kafe ani ...
Každému z nás se asi občas stane to, že máme den, kdy se nám vážně nic nechce. I když máme ...
Máte nápad, všem se to hrozně líbí, ale ve finále si to nikdo nekoupí? Častý problém startupů. Neustále to vylepšují, ...
Když zákazník neví, zvolí nejjistější řešení, a tím je odmítnutí. První odmítnutí ve skutečnosti není odmítnutím produktu, ale spíš automatickou ...
Když se zpětně podívám, jaké formulace a fráze jsem používal, musím se smát. Je váš obchodní hovor srozumitelný normálním lidem ...

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Než odejdete... Stáhněte si chatbook Byznys parťák - Speciál pro majitele a CEO

Odpoví vám na otázky jako:
💢 Proč mám pocit, že jsem nic neudělal? Vždyť jsem majitel!
💢 Řekneme si v týmu co a jak a oni to stejně nedělají. Tak má to vůbec smysl?
💢 Snažím se předávat zodpovědnost do týmu, ale stejně všechno skončí zpátky na mém stole. Má to vůbec řešení?
💢 Mám občas pocit, že nemám čísla a finance plně podkontrolou, co když mi něco uniká?