...
Poslední místa:

Máte dotaz? Chcete poradit?

Jsme online

Po–Pá: 8.00–19.00
Aby byl váš produkt u zákazníka prioritou

Aby byl váš produkt u zákazníka prioritou

Jak zvýšit své prodeje? Přesvědčení, forma a konkrétnost. 3 body, které ovlivní počet uzavřených obchodů.
Jak zvýšit své prodeje? Přesvědčení, forma a konkrétnost. 3 body, které ovlivní počet uzavřených obchodů.

Bavil jsem se s obchodníky z jedné firmy o tom, jak je možné, že tři lidi se stejným prodejním manuálem, se stejnou službou, se stejným řešením… můžou mít v tuhle dobu tak zásadní rozdíly ve výsledcích. Z toho nám vyšly tři body, které hrají obrovskou roli. Pak se může stát to, co se stalo. Jeden ze tří obchodníků měl několikanásobně lepší výsledky než zbylí obchodní zástupci.

Jedním z bodů je přesvědčení. Moje přesvědčení v to, co prodávám. Přesvědčení v to, že řešení opravdu klientovi pomůže i v této nelehké době. Pokud vám v hlavě skáčou pochybnosti: „Vážně potřebují ten web? Opravdu je důležité teď kupovat nové nástroje? Opravdu je dobře teď řešit marketing? Neměli by dělat něco jiného? Neměli by dávat peníze někam jinam?“, tak tomu nedáte prioritu vy, natož ten zákazník. 

Toto berte jako první věc, kterou je potřeba si vyjasnit. Vymyslet důvod, proč řešení zákazníkovi teď pomůže. 

Druhým bodem je forma. Pokud nemáte vyjasněný důvod a máte v sobě pochybnosti, tak nebudete schopni s naléhavostí, formou a důrazem ukázat řešení. Spíš to bude taková monotónní pohádka o tom, že by bylo možná fajn… v tu chvíli tomu zákazník prioritu nedá. 

Kolikrát není až tak důležitý obsah, ale forma, kterou to zákazníkovi prezentuju. 

Posledním bodem je konkrétnost. Být, co nejvíce konkrétní během prezentace řešení. Vyhněte se „Teď je možná důležité řešit… Teď by bylo možná fajn koupit…“ Ukažte to na konkrétních bodech, v čem se to odrazí. „Kde jinde by se měla řešit konverze, kde jinde dobře vysvětlíte vaše řešení a získáte nového zákazníka než na webu.“ nebo „Kdy jindy je důležitější nabízet kvalitnější výrobky, být zajímavější oproti konkurenci, nabízet lepší vlastnosti… Abyste získali pozitivnější reference, abyste se odlišili.“

Dnes lidé přemýšlí o to víc, do čeho peníze vloží se stávající situací. Vy musíte být řešení, které je nejlepší na trhu. Pokud se vám stává, že zákazníci odsouvají vaše řešení: „Teď ne, až po nějaké situaci, zavolejte mi za půl roku…“, tak se zkuste zaměřit na tyto tři body. 

Nejen, že budete mít větší efektivitu na schůzce, ale budete i vy sami více přesvědčeni o tom, že děláte pro zákazníka dobrou věc. Na workshopech trénujeme různé situace, které pomáhají ještě k vyšším výsledkům. Doražte na další termín.

Držím palce u dalších obchodů

Petr Bernadič

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na obchod, vedení týmů a zvyšování jejich výsledků

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Víte, že léto nemusí být nejslabším obchodním obdobím v roce? Víte, jak se argumentačně připravit na to, proč by měl ...
Poptávka po zaměstnancích je opět na rekordní úrovni, a tak najít spolehlivého a pracovitého zaměstnance je nadlidský úkol. Kvalitní uchazeči ...
Přesvědčení a domněnky, že se dobrý produkt prodá sám už snad pomalu mizí z hlav všech podnikatelů, startupů i eshopů. ...

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.