...
⏰ Poslední šance

Máte dotaz? Chcete poradit?

Po–Pá: 8.00–19.00
5 kategorií otázek pro zjišťování reálné potřeby zákazníka

5 kategorií otázek pro zjišťování reálné potřeby zákazníka

3 způsoby, jak někoho nebo sám sebe motivovat jinak než jenom penězi. 5 kategorií otázek, které vám pomůžou zjišťovat reálné potřeby zákazníka.
3 způsoby, jak někoho nebo sám sebe motivovat jinak než jenom penězi. 5 kategorií otázek, které vám pomůžou zjišťovat reálné potřeby zákazníka.

Na začátku tohoto dílu se Honza podíval na téma motivace. Jak někoho motivovat jinak než penězi?

  • Prozradím vám 3 způsoby, jak někoho nebo sám sebe motivovat jinak než jenom penězi.
  • Podíváme se na 5 kategorií otázek, které vám pomůžou zjišťovat reálné potřeby zákazníka.

Přeji Vám úspěšné obchody

Honza Laibl

Sdílejte článek s přáteli

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Autor článku

Specialista na strategické vedení, obchodní strategie a zvyšování prodejů v týmu

Máte dotaz? Chcete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás. Můžete nám zavolat nebo napsat e-mail a určitě to společně vyřešíme.

Články, které by vás mohly zajímat

Příležitost k získávání nových zákazníků by si neměl nikdo nechat ujít, nicméně ti co nemají live chat na webu, tak ...
Co je vlastně VPC, neboli Value proposition canvas? K čemu je dobrý? Proč se využívá a proč je důležité mít ...
Znáte metodu SPIN? Díky ní najdete potřebu zákazníka a on si ji zároveň uvědomí. Teprve potom mu lépe prodáte její řešení. Pak od něj přijde "To chci"

Každý může růst a s ním i jeho výsledky. Vyberte si, jak toho dosáhnete

Funkční tipy a návody od specialistů z oboru napasované přímo na váš konkrétní byznys. Proto je můžete aplikovat okamžitě.

Společně si definujeme cíle a strategii, která nám ukáže směr. Pomocí dílčích kroků je budeme plnit a v průběhu času vyhodnocovat.

Řešíme vaše konkrétní téma, na kterém se předem domluvíme a maximálně se na něj připravíme.

Online akce, které řeší aktuální témata se zajímavými hosty. Podívejte se i na předešlé.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Know how, které můžete čerpat postupně a kdykoliv se k němu vracet.

Tipy a návody pro obchod, vedení lidí a byznys.

Přihlaste se k odběru novinek a získejte navíc ZDARMA e-book na často kladenou otázku "Jak prodat i s vyšší cenou"

Každý týden se můžete těšit na rady a tipy ze světa obchodu a podnikání, které vás budou posouvat k lepším výsledkům. E-book je skvělým začátkem pro tvorbu prodejní strategie, ve které se zákazník nerozhoduje podle nejnižší ceny, ale na základě hodnoty, kterou on sám v produktu vidí.

Odeslaním formuláře se souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Ještě než odejdete...

Připojte se k dalším 5958 majitelům firem, manažerům a obchodníkům, kteří odebírají naše novinky a tipy pro obchod a podnikání a posouvají je na novou úroveň.